loading...
والیبال میدان آق قلا
dehghan بازدید : 294 سه شنبه 27 مرداد 1394 نظرات (2)

سه بازیکن باشگاه والیبال میدان آق قلا به تیم اصفهانی پیوستند

ارکین نیوز – به گزارش خبرنگار ارکین نیوز ؛ دیروز سه بازیکن باشگاه والیبال میدان آق قلا قرارداد رسمی خود را جهت پیوساتن به تیم دسته اولی پدافند نیروی هوایی اصفهان امضاء کردند. عبدا..ایزدی ، یونس پنق و ابراهیم بزونه ...

image-262fd85a94d9541a5db1b5ef1bfab4c5620a90d0e6865b01542b2d0b4cdab20c-V

ارکین نیوز – به گزارش خبرنگار ارکین نیوز ؛ دیروز سه بازیکن باشگاه والیبال میدان آق قلا قرارداد رسمی خود را جهت پیوساتن به تیم دسته اولی پدافند نیروی هوایی اصفهان امضاء کردند.
عبدا..ایزدی ، یونس پنق و ابراهیم بزونه سه بازیکن باشگاه میدان آق قلا هستند که به صورت قرضی به این تیم اصفهانی پیوستند.
باشگاه والیبال میدان آق قلا تنها باشگاه خصوصی آق قلاست که در رشته والیبال تحت مدیریت و مربیگری احمد ایری بازیکن ملی پوش والیبال فعالیت می کند.

dehghan بازدید : 201 سه شنبه 27 مرداد 1394 نظرات (0)

پیروزی تیم ملی والیبال نوجوانان برابر بزرگسالان ترکمنستان با حضور دو نماینده از ترکمن صحرا

ارکین نیوز-تیم ملی والیبال نوجوانان در دیدارتدارکاتی موفق به شکست تیم ملی والیبال ترکمنستان شد به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال نوجوانان ایران خود را برای حضور شایسته در چهاردهمین دوره مسابقات قهرما ...

r8g4322hl07cio32vzg_thumb_medium500_0

ارکین نیوز-تیم ملی والیبال نوجوانان در دیدارتدارکاتی موفق به شکست تیم ملی والیبال ترکمنستان شد

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال نوجوانان ایران خود را برای حضور شایسته در چهاردهمین دوره مسابقات قهرمانی جهان که از ۲۳ مرداد در آرژانتین آغاز می شود، آماده می کند.

این تیم عصر امروز(چهارشنبه) در دیدار دوستانه و تدارکاتی به مصاف تیم ملی والیبال ترکمنستان رفت و ملی پوشان نوجوان موفق به شکست حریف بزرگسال آسیایی خود شدند.

سرمربیان دو تیم در ابتدای این مسابقه قرار گذاشتند که این مسابقه در سه ست پیگیری شود که ملی پوشان ایران در ست های اول و سوم با امتیازهای ۲۵ بر ۲۳ و ۱۵ بر ۶ حریف تدارکاتی خود را شکست دادند.
تیم ملی والیبال ترکمنستان نیز که برای حضور در جام هجدهم در تهران بسر می برد در ست دوم موفق به شکست نوجوانان ایران با امتیاز ۲۵ بر ۱۷ شد.

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران بامداد روز یکشنبه ۱۸ مردادماه عازم آرژانتین می شود.

dehghan بازدید : 205 دوشنبه 26 مرداد 1394 نظرات (0)

خلیل آزمون: می‌توانستم اطلاعات خوبی به کواچ بدهم

ارکین نیوز-خلیل آزمون پدر سردار، فوتبالیست آینده دار تیم ملی فوتبال که خودش از مربیان قدیمی والیبال محسوب می شود انتقاداتی البته از سر دلسوزی نسبت به فدراسیون والیبال داشت. بعد از نایب قهرمانی تیم والیبال ب ایران و اتفاق ...

images (1)

ارکین نیوز-خلیل آزمون پدر سردار، فوتبالیست آینده دار تیم ملی فوتبال که خودش از مربیان قدیمی والیبال محسوب می شود انتقاداتی البته از سر دلسوزی نسبت به فدراسیون والیبال داشت.

بعد از نایب قهرمانی تیم والیبال ب ایران و اتفاقات اخیر حواشی والیبال، خیلیل آزمون که حالا به دلیل درخشش فرزندش در تیم ملی فوتبال روزهای ورزشی بیشتری را پشت سر می گذارد حالا در مورد والیبال به تسنیم می گوید: تمرکز فدراسیون والیبال نباید بیش از حد روی لیگ جهانی باشد، چون بازیکنان فعلی تیم ملی تا چند سال دیگر به ناچار باید این تیم را ترک کنند و ما بعد از آنها دیگر والیبال نخواهیم داشت. من تمام کسانی را که در لیگ برتر فعالیت می‌کنند، می‌شناسم. من می‌دانم که پیمان اکبری قهرمان لیگ برتر شده و حقش است که مربی تیم ملی باشد ولی او هدایت ۴ تیم را بر عهده دارد و علاوه بر این کمک‌های او با وجودی که بازیکنان بزرگی بوده‌اند اما تجربه مربیگری در تیم ملی را ندارند. به نظر من یک مربی بزرگ باید در تیم ملی در کنار پیمان می‌بود تا او پیشرفت کند. در این شرایط است که پیمان اکبری می‌تواند مربی مفیدتری باشد.
آزمون ادامه داد: قاره آسیا برای والیبال ما کوچک شده است. ما هدف بلندی داریم و برای اینکه آینده خوبی داشته باشیم باید پشتوانه‌سازی کنیم. این در حالی است که والیبال بازیکنان تیم «ب» ایران نیز در چند سال آینده در انتهای راه خواهند بود. شما برای جانشینی بازیکنی مثل سعید معروف در حال حاضر چه بازیکنی را سراغ دارید؟ چرا خودمان را گول می‌زنیم. رئیس فدراسیون والیبال یک اتاق فکر درست کرده که فقط تعدادی خاص عضو آن هستند. به جای اتاق فکر باید کمیته فنی وجود داشته باشد.
مربی پیشین تیم والیبال جوانان ایران گفت: ما در لیگ جهانی، آمریکا را شکست می‌دهیم، روسیه را در روسیه شکست می‌دهیم اما در تهران به روسیه می‌بازیم. در سال‌های قبل هم دیدم که تیم ایران، تورنمنت‌های مختلف را خوب شروع می‌کند ولی در جایی ناگهان متوقف می‌شود. به نظر من بدن بازیکنان در انتهای هر تورنمت دیگر جواب نمی‌دهد و خالی می‌شود. چرا کواچ این موضوع را بررسی نمی‌کند؟
آزمون تصریح کرد: ما به مربیانی در مقطع پایه احتیاج داریم که مثل «سوتکوویچ» بازیکن ساز باشند و یا مثل ولاسکو، باعث پیشرفت والیبال ایران شوند. شاید برخی مربیان در برخی مقاطع، خوب باشند اما بازیکن ساز نیستند. من در شرایط فعلی آینده خوبی را برای والیبال ایران متصور نیستم. من قصد تخریب تیم و دستاوردهای آن را ندارم ولی دلم برای والیبال ایران می‌سوزد.
خلیل آزمون گفت: کارلوس کی‌روش که می‌خواست «سردار» را به تیم ملی فوتبال دعوت کند یکی از همکارانش را به روسیه فرستاد تا بازی‌های سردار را ببیند اما در حالی که من شناخت کاملی از لیگ و بازیکنان روسیه داشتم، کسی از من کمک نخواست. من می‌توانستم اطلاعات خوبی در اختیار کواچ قرار دهم/ورزش۳

dehghan بازدید : 185 دوشنبه 26 مرداد 1394 نظرات (0)

سول آقچه‌لی: شکست مقابل لهستان راهی برای پیروزی های بعدی است

ارکین نیوز-کاپیتان تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان نخستین شکست را راهی برای رسیدن به قهرمانی عنوان کرد. به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال؛ رسول آقچه‌لی کاپیتان تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان گفت: این شکست یکی از م ...

ivii4injijh531ryqkao

ارکین نیوز-کاپیتان تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان نخستین شکست را راهی برای رسیدن به قهرمانی عنوان کرد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال؛ رسول آقچه‌لی کاپیتان تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان گفت: این شکست یکی از مهمترین عوامل رسیدن به بردهای بعدی خواهد بود چرا که از این پس محکم‌تر از قبل مقابل حریفان ظاهر خواهیم شد.
وی تصریح کرد: این بازی از آن جهت که ۲ تیم قهرمان اروپا و آسیا به مصاف هم می‌رفتند اهمیت زیادی داشت. حریف ما را ست اول به بعد به خوبی آنالیز کرد و آن‌ها توانستند با زدن سرویس‌های خوب دریافت ما دچار اختلال کنند و در نهایت بازی را به نفع خود به پایان برسانند.
کاپیتان تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان افزود: ما در تورنمنت‌های گذشته هم نشان داده‌ایم که می‌توانیم باخت خود را مقابل یک تیم به خوبی جبران کنیم به طور مثال در مسابقات تدارکاتی مقابل ایتالیا شکست خوردیم و در بازی دوم مقابل آن‌ها به پیروزی دست پیدا کردیم مطمئن باشید در این مسابقات آینده نیز شرایط به همین شکل خواهد بود.

dehghan بازدید : 196 دوشنبه 26 مرداد 1394 نظرات (0)

استاد علیرضا معمری به آق قلا می آید

ارکین نیوز – استاد علیرضا معمری به دعوت باشگاه والیبال میدان آق قلا روز چهارشنبه هفته جاری به آق قلا می آید. به گزارش روابط عمومی باشگاه والیبال میدان آق قلا ؛ استاد معمری برای کمک در امور فنی باشگاه میدان از زمان ...

No%20Name

ارکین نیوز – استاد علیرضا معمری به دعوت باشگاه والیبال میدان آق قلا روز چهارشنبه هفته جاری به آق قلا می آید.
به گزارش روابط عمومی باشگاه والیبال میدان آق قلا ؛ استاد معمری برای کمک در امور فنی باشگاه میدان از زمان تاسیس این باشگاه ، برای پنجمین بار به شهرستان آق قلا سفر می کنند.
استاد معمری سرمربی سابق تیم های ملی ایران ، پاکستان ، قطر ، باشگاه پیکان تهران را در کارنامه ورزشی خود دارد.
همچنین این مربی جزو چهار مربی برتر باشگاه های جهان در سال ۸۹ بوده و رئیس سابق کمیته آموزش فدراسیون والیبال می باشد.
استاد معمری در حال حاضر رئیس کمیته مربیان آسیا و از مدرسان بین المللی است.

dehghan بازدید : 184 یکشنبه 07 تیر 1394 نظرات (0)

کارخانه: ایران بیش از یک مثلث ستاره دارد

» سرویس: ورزشي - توپ و تور
1435357091065_borna ghasemi-37.jpg

سرمربی اسبق تیم ‌ملی والیبال ایران با تحسین عملکرد ملی‌پوشان گفت: ما بیش از یک مثلث ستاره در تیم خود داریم.

 

مصطفی کارخانه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظها‌ر کرد: تیم ایران شرایط بسیار خوبی دارد، به اوج آمادگی رسیده و از تجارب و هماهنگی بسیار بالایی برخوردار است. واقعا عملکرد تیم ‌ملی والیبال ایران مقابل قدرت‌های جهان قابل پیش‌بینی نبود و تا این حد هماهنگ و خوب بازی کردن نشان می‌دهد که تک تک بازیکنان ایران از پتانسیل‌ بسیار بالایی برخوردار اند.

 

وی افزود: همه تیم‌های مطرح جهان به وجود یک مثلث طلایی از بازیکنان در ترکیب خود افتخار می‌کنند، اما من می گویم که تیم ‌ملی ایران بیش از یک مثلث طلایی در زمین دارد. علاوه بر پاسور هوشمند ما، محمد موسوی به عنوان یک ستاره در زمین می‌درخشد و عادل غلامی هم واقعا عالی بازی می‌کند. من به جرات می‌توانم بگویم که بهترین ترکیب سرعتی را در زمین داریم.

 

کارشناس والیبال خاطر‌ نشان کرد: علاوه بر این‌ها شهرام محمودی، میلاد عبادی پور و مجتبی میرزا جانپور آنقدر خوب بازی می‌کنند که جای هیچ حرف و حدیثی باقی نمی‌ماند و واقعا مهار آنها دشوار است.

 

کارخانه درباره نیمکت ذخیره‌های تیم ‌ملی ایران نیز گفت: تیم ما آنقدر خوب است که بازیکنانی همچون غفور یا قائمی ذخیره هستند. این دو در هر تیمی به عنوان بازیکن فیکس به میدان می‌روند، اما رقابت در بین بازیکنان تیم ‌ملی آنقدر بالاست که چنین چهره های شاخصی کمتر بازی می‌کنند.

 

وی با اشاره به صعود دو تیم از گروه B به مرحله فینال نیز، اضافه کرد: حساسیت بازی امروز با لهستان بسیار بالاست. لهستان می‌داند برای صعود باید بازی امروز (یکشنبه) را با برد پشت سر بگذارد. آمریکا با پیروزی بر روسیه وضعیت بهتری برای صعود دارد. ما باید بدانیم که در هفته‌ پایانی دور مقدماتی دو بازی سخت با روسیه خواهیم داشت، زیرا اگر چه روسها امیدی به صعود ندارند اما نمی‌خواهند بدون پیروزی لیگ جهانی را به پایان ببرند و از دسته یک مسابقات سقوط کنند. قطعا بازی بسیار سختی را مقابل لهستان شاهد خواهیم بود، ولی مطمئنم به پشتوانه هو‌اد‌ا‌ران حاضر در سالن 12 هزار نفری می‌توانیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.

dehghan بازدید : 178 یکشنبه 07 تیر 1394 نظرات (0)

روسیه باز هم باخت/ فاصله یک امتیازی آمریکا برای صعود

 یکشنبه 7 تیر 1394 - 13:13
والیبال
 

تیم ملی والیبال آمریکا با شکست روسیه در دومین مسابقه هفته هفتم لیگ جهانی ۲۳ امتیازی شد تا برای نهایی شدن صعودش تنها به یک امتیاز نیاز داشته باشد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم ملی والیبال آمریکا در دومین مسابقه خود برابر روسیه در هفته هفتم لیگ جهانی موفق به شکست سه بر یک روسیه شد و با کسب سه امتیاز دیگر، ۲۳ امتیازی شد.

ملی پوشان آمریکا در ست دوم ۲۵ بر ۱۹ مغلوب قهرمان المپیک ۲۰۱۲ لندن شدند اما در ست های اول، سوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۱۸ به پیروزی رسیدند.

تیم ملی والیبال آمریکا در سخت ترین شرایط قابل پیش بینی تا قطعی شدن حضورش در مرحله نهایی لیگ جهانی تنها یک امتیاز دیگر فاصله دارد و دو مسابقه در هفته هشتم لیگ جهانی برابر لهستان برای رسیدن به این هدف خواهد داشت.

دیمیتری موزرسکی بازیکن شماره ۱۳ روسیه در ست های اول، سوم و چهارم این دیدار به عنوان بازیکن جایگزین به میدان آمد و پنج امتیاز نیز برای این تیم به دست آورد. این آمار نشان می دهد که این بازیکن هنوز به شرایط مطلوب گذشته دست نیافته است.

dehghan بازدید : 169 یکشنبه 07 تیر 1394 نظرات (0)

لیگ جهانی والیبال 2015

محمودی 3 رقمی شد/ ستاره ایران در جایگاه پنجم جهان

ایلنا: پشت خط زن تیم ملی والیبال ایران با 18 امتیازی که در بازی نخست مقابل لهستان گرفت امتیازات خود را در لیگ جهانی 2015 از 100 گذارند.

محمودی 3 رقمی شد/ ستاره ایران در جایگاه پنجم جهان

به گزارش ایلنا، شهرام محمودی در دو دیدار گذشته ایران برابر آمریکا و لهستان حضور ثابتی در ترکیب تیم ملی داشت و در 3 بازی اخیر هم امتیازآورترین بازیکن میدان شناخته شد. پشت‌خط‌زن تیم کشورمان پس از نخستین دیدار ایران و لهستان در سالن 12 هزارنفری آزادی، به جمع بازیکنانی پیوست که در لیگ جهانی امسال بیش از 100 امتیاز برای تیم‌ خود کسب کرده‌اند.

محمودی جمعه‌شب 18 امتیاز برای ایران گرفت تا در رده‌بندی امتیازآورترین بازیکنان لیگ جهانی با 113 امتیاز در رتبه پنجم بایستد. در این جدول کورک، دریافت‌کننده قدرتی لهستان با 175 امتیاز در جایگاه نخست قرار دارد.

dehghan بازدید : 272 یکشنبه 07 تیر 1394 نظرات (0)
 دسته بندی: نوستالژي ها  تاریخ: ۱۳:۳۴:۳۱ ۱۳۹۴/۰۴/۷
سایز متن: 

 

جواد محتشمیان گزارشگر والیبال کشورمان در سال 64 گزارشگری والیبال را آغاز کرد.

 

به گزارش کاپ، وی پیش از آن که گزارشگری والیبال را آغاز کند،

خود والیبالیست بود و در دهه 50 و در جام پاسارگاد برای تیم هایی

چون تاج مسابقه می داد. ظاهر او با گذشت زمان چندان هم تغییر نکرده است.

 

 

 

dehghan بازدید : 186 یکشنبه 07 تیر 1394 نظرات (0)
کار ایران برای پیروزی بر لهستان سخت‌تر شد
تاریخ انتشار : يکشنبه ۷ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۴۸
Share/Save/Bookmark
 
 
ستاره تیم ملی والیبال لهستان در تمرین روز گذشته این تیم شرکت کرد تا احتمال حضور او در دیدار برابر ایران افزایش یابد.
 
به گزارش بلاغ،تیم‌های والیبال ایران و لهستان از هفته هفتم لیگ جهانی والیبال برای دومین بار برابر هم به میدان می‌رود. این چهارمین بازی رودرروی این دو تیم در لیگ جهانی 2015 است.

لهستان پیش از این دو بار در خانه‌اش با نتایج 3 بر 2 و 3 بر یک ایران را شکست داده بود اما در دور برگشت تیم ملی والیبال ایران موفق شد با نتیجه 3 بر 2 لهستان را شکست دهد.

نگاهی به آمار دیدار نخست بازی ایران و لهستان از برتری تیم ایران در تمامی پست‌ها حکایت دارد. اگرچه لهستانی‌ها بازی نزدیکی را مقابل ایران ارائه دادند اما باز هم ایران در حمله و اسپک موفق‌تر بود. ایران 53 اسپک، 10 دفاع و 4 امتیاز سرویس مستقیم برابر لهستان گرفت در حالی که لهستان 51 اسپک، 9 دفاع و 5 امتیاز سرویس داشت.

33 توپ‌گیری و 28 دفاع سالم برای ایران به ثبت رسید که این آمار برای لهستان 27 توپ‌گیری و 19 دریافت سالم بود. با این حال تیم ملی والیبال ایران آمار اشتباهات بیشتری از حریف داشت. 42 خطا برای ایران در برابر 19 خطای لهستان ثبت شد. نکته جالب در بررسی آماری بازی ایران مقابل لهستان، تعداد سرویس‌های موثر تیم لهستان است. اگرچه لهستان در شروع مسابقه و در ست اول آمار خطای بالایی در سرویس داشتند اما در نهایت موفق شدند 5 امتیاز مستقیم سرویس بگیرند. به نظر می‌رسد با آشنایی بازیکنان لهستان با ابعاد سالن 12 هزار نفری آزادی و جو ورزشگاه در بازی دوم، آن‌ها بتوانند به مراتب بهتر سرویس بزنند. موضوعی که با توجه به ضعف سنتی دریافت ایران می‌تواند خطرناک باشد.

تیم ملی والیبال ایران در بازی اول نشان داد که در حملات سرعتی به مراتب بهتر از حریف است. همچنین مهاجمان ایران می‌توانند روی توپ‌های بلند از منطقه 2 و 4 حریف را به زانو دربیاورند. باید دید آنتیگا سرمربی فرانسوی تیم ملی لهستان در این مسابقه برای دفاع توپ‌های بلند چه تدبیری اتخاذ می‌کند. در حالی که کورک ستاره و امتیازآورترین بازیکن لهستان در بازی اول مقابل ایران غایب بود، گفته می‌شود که روز گذشته در تمرین‌های این تیم شرکت کرد. اگرچه نتوانست پایاپای سایر بازیکنان کار کند، اما کادر فنی لهستان امید زیادی دارد تا به بازی امروز مقابل ایران برساند. در غیاب کورک، ژاروس جانشین او و کوبیاک کاپیتان تیم ملی لهستان بهترین‌های این تیم برابر ایران بودند. تیم‌های ملی والیبال ایران و لهستان از ساعت 21 امروز (یکشنبه) برای چهارمین برابر به مصاف هم می‌روند نتیجه این دیدار تاثیر بسزایی در صعود هر یک از این دو تیم به فینال خواهد داشت.
dehghan بازدید : 70 یکشنبه 07 تیر 1394 نظرات (0)

مجری‎زن درشادی‎خیابانی برد ایران/عکس

۱۳:۳۵ - ۱۳۹۴/۴/۷کد خبر: ۱۱۲۴۲۳
Banker - شب گذشته و پس از برد تیم ملی والیبال کشورمان مقابل لهستان، المیرا شریفی مقدم اخبارگوی شبکه خبر با فرزندانش در بین مردم شادمان خیابان‌های تهران حضور پیدا کرد.
 

dehghan بازدید : 60 یکشنبه 07 تیر 1394 نظرات (0)

الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُم مُّصِیبَهٌ قَالُواْ إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّـا إِلَیْهِ رَاجِعونَ.باشگاه فرهنگی ورزشی والیبال میدان آق قلا رحلت جانگداز عالم ربانی وعظیم الشان واز نعمات خداوند بر روی زمین را به تمامی مسلمین جهان و ایران و بخصوص به همه ی ترکمنهای جهان هستی تسلیت عرض گفته واز خداوند منان علو درجات  و طلب  رحمت ومغفرت را برای ایشان خواسته و به بازماندگان ایشان صبر شکیبایی عطا نمایدیادش گرامی  و راهش پررهرو باد

dehghan بازدید : 64 جمعه 05 تیر 1394 نظرات (0)
عكس/ تمرین تیم‌های والیبال ایران و لهستان
تاریخ انتشار : جمعه ۵ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۱۴
Share/Save/Bookmark
 
به گزارش بلاغ، تیم های ملی والیبال ایران و لهستان پیش از نخستین دیدار خود عصر پنجشنبه در سالن دوازده هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی تمرین کردند./آ
 
 
dehghan بازدید : 92 جمعه 05 تیر 1394 نظرات (0)
 
بزرگان امروز والیبال ایران نیز زمانی نوجوانانی گمنام بودند که برای رسیدن به بزرگی تلاش می کردند.
dehghan بازدید : 50 جمعه 05 تیر 1394 نظرات (0)

لیگ جهانی والیبال 2015

مشجری: لهستان در دریافت سرویس پرشی موجی مشکل دارد/ روسیه برای کسب امتیاز می‌آید

ایلنا: آنالیزور تیم ملی والیبال زدن سرویس‌های پرشی موجی را راه شکست لهستان می‌داند.

مشجری: لهستان در دریافت سرویس پرشی موجی مشکل دارد/ روسیه برای کسب امتیاز می‌آید

نوید مشجری در گفت وگو با خبرنگار ایلنا اظهار کرد: این‌که گفته می‌شود کواچ هنگام مسابقه از آنالیزورهای تیم ملی کمک نمی‌گیرد درست نیست. من و بقیه همکارانم زمان برگزاری دیدارهای ایران از طریق لپ‌تاپ با رحمان محمدی راد، روی نیمکت تیم ملی در ارتباطیم و از این طریق اطلاعات را به سرمربی تیم ملی می‌رسانیم.

وی در پاسخ به این‌ پرسش که چرا کواچ مانند دیگر مربیان از گوشی برای ارتباط با آنالیزورهای تیم ملی استفاده نمی‌کند؟ توضیح داد: هر مربی شیوه خود را دارد. البته مربیانی مانند رزنده و اسپراو هم همیشه از گوشی استفاده نمی‌کنند. ضمن این‌که در مسابقات تیم ملی که به میزبانی کشورمان در سالن آزادی برگزار می‌شود، امکان برقراری ارتباط با گوشی، تقریباً صفر است. واقعاً در هیاهوی سالن 12 هزارنفری صدا به صدا نمی‌رسد.

مشجری درباره وضعیت لهستان بدون کورک گفت: تا دو روز پیش محور تمرینات تیم ملی مهار کورک، دریافت‌کننده قدرتی لهستان بود. برخی بازیکنان هستند که در تیم‌های والیبال نقش کلیدی دارند. برای نمونه در آمریکا اندرسون و هولت  این نقش را دارند و در تیم روسیه موزرسکی محور برنامه‌های تیم‌اش است. این نقش در لهستان هم برعهده بارتوژ کورک است و غیبت وی قطعاً لطمه جبران ناپذیری به شاگردان ‌آنتیگا می‌زند.

آنالیزور تیم ملی درپاسخ به این پرسش که نقاط ضعف تیم لهستان را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ توضیح داد: این تیم در دریافت سرویس پرشی موجی مشکل دارد. به عبارت بهتر لهستان در این زمینه ضعیف‌ترین تیم‌های لیگ جهانی است. ما روی این موضوع کار می‌کنیم. از سوی دیگر ایران بهترین تیم در زدن سرویس پرشی موجی است و این کار لهستان را دشوار می‌کند. ضمن این‌که ما با روی آوردن به بازی سرعتی می‌توانیم لهستان را هم مثل آمریکا شکست دهیم.

وی با اشاره به وضعیت تیم ایران در لیگ جهانی والیبال افزود: برخلاف این تصور که ما کار آسانی برای صعود داریم باید بگویم کارمان خیلی دشوار است. این موضوع فقط به بازی ایران و لهستان مربوط نمی‌شود. روسیه در انتهای جدول خطر سقوط به سطح B‌ را احساس می‌کند. آن‌ها در رقابت با تیم چهارم گروه A که استرلیا با 3 امتیاز و یک برد است، تنها 2 امتیاز دارند و بدون پیروزی مانده‌اند. قطعاً روسیه می‌آید تا از دیدارهای باقی‌مانده‌اش امتیاز بگیرد. معتقدم بازی‌ امشب تیم‌های روسیه و آمریکا هم در سرنوشت گروه B تاثرگذار است. ضمن این‌که ممکن است روس‌ها در بازی برابر ایران از وجود موزرسکی هم استفاده کنند و این‌هم خبر خوبی برای ما نیست.

dehghan بازدید : 69 جمعه 05 تیر 1394 نظرات (0)
 
شناسه خبر : 129973
94/4/5 - 15:45 -
 
 

تصاویر/تمرین تیم های ملی والیبال ایران و لهستان

تیم های ملی والیبال ایران و لهستان پیش از نخستین دیدار خود عصر پنجشنبه در سالن دوازده هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی تمرین کردند/پیام ثانی
 
 
 
dehghan بازدید : 82 چهارشنبه 20 خرداد 1394 نظرات (0)
رییس فدراسیون والیبال گفت: اگر نتوانیم شرایط حضور بانوان در مسابقاتی که میزبان لیگ جهانی هستیم را فراهم کنیم از میزبانی رویدادهای آینده محروم خواهیم شد.
شهرخبر: محمدرضا داورزنی در حاشیه همایش نواب رییس بانوان و پیشکسوتان والیبال درباره حضور بانوان در سالن‌های والیبال در زمان میزبانی ایران در لیگ جهانی، اظها‌ر کرد: موضوع اصلی این است که دستگاه‌های مختلف در این موضوع نقش دارند. وزارت کشور اصلی‌ترین مسئولیت را بر عهده دارد که جلسات متعددی نیز در این زمینه و بین مسئولان مختلف صورت گرفته است. طبیعتا ما منتظر ابلاغیه هستیم تا بتوانیم اقدامات لازم را انجام دهیم و دغدغه‌های داخلی را در این موضوع لحاظ کنیم. موضوع فقط ابلاغ این مساله و این مجوز از سوی وزارت ورزش و جوانان نیست و مسئولیت اصلی بر عهده وزارت کشور است. راهکارهای لازم تا چند روز آینده صورت می‌گیرد و امیدوارم که هر کسی وظایف خود را انجام دهد. تلاش ما این است که با در نظر گرفتن ملاحظات بین‌المللی و حفظ حرمت ها و موازین شرعی داخلی میزبانی لیگ جهانی را انجام دهیم.
او ا‌دا‌مه‌ داد: یکی از بحث هایی که در این رابطه وجود دارد این است که در صورتی که ما نتوانیم در مسابقات لیگ جهانی بانوان را در ورزشگاه‌ها داشته باشیم از میزبانی رویدادهای مهم محروم خواهیم شد و تمام تلاشمان بر این است که این اتفاقات رخ ندهد.
داورزنی در مورد نتایج تیم ملی والیبال در چهار بازی نخست خود در لیگ جهانی خاطر‌ نشان کرد: همان طور که می دانید مسابقات لیگ جهانی هدف نیست و هر تیم در مرحله مقدماتی 12 بازی انجام می‌دهد که این دوازده بازی برای رسیدن به هدف دیگر به تیم‌ها کمک می‌کند. هر چهار سال یک بار ما رویدادهای مهمی به مانند المپیک و قهرمانی جهان را در والیبال داریم و به همین دلیل هدف بزرگتری از لیگ جهانی پیش روی ماست.
او در ادامه ا‌ضافه‌ کرد‌: قدرت‌های بزرگ از مسابقات لیگ جهانی برای رسیدن به اهداف بعدی خود استفاده می‌کنند. سال گذشته نیز ما همین وضعیت را داشتیم و با باخت‌های خارج از خانه لیگ جهانی را آغاز کردیم. عملکرد بچه‌ها تا به الان خوب بوده است و من تعجب می‌کنم که چرا برخی می‌گویند چرا ما باختیم. من مطمئن هستم که هم گروههای ایران در مسیرهای بعدی قطعا برابر ما شکست خواهند خورد چرا که تیم ما رو به رشد است.
رییس فدراسیون والیبال با تاکید بر این که باید به جوانان فرصت حضور در مسابقات مهم را داد، تصریح کرد: ما باید فرصت را به جوانان بدهیم و نباید از باخت بترسیم. فلسفه لیگ جهانی این است که تیم‌ها در شرایط سخت قرار بگیرند و بتوانند به رشد برسند. من نمی‌توانم بازی پنج گیمه برابر لهستان را باخت محسوب کنم. هر چند که ما همه دوست داریم تیم ببرد و قهرمان شود اما باید به سطح مسابقات نیز توجه داشته باشیم. باید به تک تک بازیکنان‌مان فرصت دهیم تا تجربه حضور در بالاترین سطح مسابقات والیبال را به دست بیاورند. ما شاهد بودیم که در بازی‌های گذشته جوانی به مانند معنوی نژاد در تیم حضور داشت و عملکرد خوبی هم از خود نشان داد. در مجموع باید بگویم که از عملکرد تیم ‌ملی راضی هستم.
داورزنی درباره والیبال بانوان نیز گفت: ما از خودمان در حوزه بانوان انتظارات بیشتری داریم تا بتوانیم گام های بعدی بهتری را برداریم. نیمی از جمعیت ما را بانوان تشکیل می‌دهند و آنها توقع دارند که همان طوری که برای والیبال مردان سرمایه‌گذاری می‌کنیم برای آنها هم هزینه کنیم تا امکان رشد آنها فراهم شود و در میادین بین‌المللی قدرتمند عمل کنند. وقتی ما پیشرفت والیبال مردان را می بینیم و آن را با وضعیت بانوان مقایسه می‌کنیم متوجه می شویم که در برنامه‌ها اشکالاتی وجود دارد. بحثی هم که امروز در نشست نواب رییس بانوان مطرح شد این بود که نقاط ضعف را شناسایی کرده و آنها را برطرف کنیم. در بحث زیر ساختها و استعدادیابی باید گام های جدی‌تری برداریم.
رییس فدراسیون والیبال در ادامه خاطر‌ نشان کرد: طبیعتا بر‌نامه‌ریزی که در استعدادیابی پسران صورت گرفته است با برنامه تدوینی برای دختران باید متفاوت باشد. این مشکل همیشه وجود داشته که ما استعدادیابی در بخش دختران را از سنین 14 سالگی آغاز می‌کنیم در صورتی که این کار باید در سن 9 یا 10 سالگی صورت بگیرد که این باعث می‌شود دختران ما در دنیای والیبال توانمندی بهتری داشته باشند. این بر‌نامه‌ریزی ها تجربه دنیاست و کشورهای شرق آسیا از همین سنین استعدادیابی را شروع می‌کنند. این مشکل نه تنها در والیبال بانوان،‌ بلکه در دیگر رشته‌ها‌ی ورزشی و در حوزه بانوان وجود داشته که برنامه انجام شده در پسران را نیز در دختران انجام می‌دهند. ما در والیبال بانوان به دنبال این هستیم که انتظارات مردم را در این بخش برآورده کنیم و بر همین اساس باید در استعدادیابی کار جدی‌تری را انجام دهیم. با برنامه‌های پنج ساله و 10 ساله ای که در نظر داریم قطعا این اتفاق رخ می‌دهد، اما ما در این راه به همدلی بیشتری نیاز داریم.
او با تاکید بر این که استعدادهای خوبی در والیبال بانوان وجود دارد، بیا‌ن‌ کرد: باید بگویم که ما در والیبال بانوان در جا زده‌ایم و باید بپذیریم که نقطه ضعف‌هایی وجود دارد و باید برطرف شود. اگر بخواهیم بهانه بیاوریم به جایی نخواهیم رسید. مسیر حرکتی بانوان باید با شروع مثبت، خوب و مبتنی بر هدفی مشخص باشد. در مسیر اجرایی کردن برنامه‌ها باید ارزیابی لازم صورت بگیرد تا اگر انحرافی وجود داشت برطرف شود. من این را می بینم که در کشور ما استعدادهای خوبی در والیبال بانوان وجود دارد اما به دلیل این که نگاه‌مان در این بخش به مانند پسران بوده ما به این نقطه رسیده‌ایم. باید این اختلاف را برطرف کنیم و من مطمئن هستم که با توجه به استعداد و توانمندی که در دختران ما وجود دارد ما با سرمایه‌گذاری خوب می‌توانیم به یکی از قدرت‌های والیبال بانوان تبدیل شویم. 
dehghan بازدید : 53 چهارشنبه 20 خرداد 1394 نظرات (0)

تمرين 2 ساعته و سبک واليباليست ها در کازان

 
بزرگنمایی :  
 


 خبرگزاري آريا-تيم ملي واليبال ايران اولين تمرين خود در روسيه را در سالن تمرين زنيت کازان برگزار کرد.
به گزارش خبرگزاري آريا، تيم ملي واليبال ايران که به منظور برگزاري پنجمين و ششمين مسابقه خود در ليگ جهاني 2015، طي سفري 20 ساعته از چنستوهوا به کازان رفته است، اولين تمرينات بدنسازي و توپي خود را سالن واليبال باشگاه زنيت برگزار کرد.
* اسلوبودان کواچ، سرمربي تيم ملي واليبال براي بيدار شدن بدن بازيکنان و هماهنگي شرايط بدني آنها با زمان محلي اين تمرين را در برنامه آمادگي ملي‌پوشان قرار داد و به آنها اعلام کرد اين تمرين سبک براي ريکاوري است و تا حد ممکن از پرش‌هاي بلند خودداري کنند.
* بازيکناني به نام هاي سعيد معروف (کاپيتان)، ،مهدي مهدوي، عادل غلامي، سيد محمد موسوي، امير غفور، شهرام محمودي، فرهاد قائمي، عبدالرضا عليزاده، مجتبي ميرزاجانپور، ميلاد عبادي پور، محمد حسن صنوبر و محمد جواد معنوي نژاد به مدت دوساعت زير نظر کادر فني در سالن تمرين باشگاه زنيت کازان به کار باتوپ پرداختند.
* بازيکنان پس از گردم کردن زير نظر کارلو ساتي بدنساز تيم ملي، به دو گروه تقسيم شدند به صورت يک ضرب با هم بازي کردند. سپس با تشکيل تيم هايي سه نفره اقدام به مسابقه دادن با يکديگر کردند. در اين قسمت تمرين، مهدوي، غلامي و محمودي تيم شماره يک، معروف، معنوي نژاد و صنوبر تيم شماره دو، قائمي، ميرزا جانپور و زريني تيم شماره سه، غفور، قائمي و موسوي تيم شماره چهار بودند که هر تيمي با زماني که امتياز از دست نمي داد در زمين ثابت بود و تيم مقابل عوض مي شد. عليزاده هم به صورت تخصصي زير نظر رحمان محمدي راد تمرين مي‌کرد.
* شادابي و طراوت بازيکنان در اين تمرين با وجود خستگي و گرفتگي بدن آنها از جمله نکات جالب اين تمرين بود که بزرگتر هاي تيم با وجود خستگي و کوفتگي بدن ها سعي در ايجاد انرژي و هيجان در تمرين داشتند.
در انتها هم طبق معمول بازيکنان تمرين سرويس و دريافت کردند و سپس اقدام به سرد کردن نمودند.
* همچنين مهدي مرندي و علي شفيعي نيز عصر ديروز به جمع اردونشينان ايران در کازان پيوستند و از امروز تيم ايران با 15 بازيکن تمرينات خود را برگزار مي‌کند. ملي‌پوشان ايران عصر امروز دومين تمرين توپي خود را برگزار خواهند کرد.

dehghan بازدید : 69 دوشنبه 18 خرداد 1394 نظرات (0)

ظریف و فائزی به تهران آمدند، مرندی و شفیعی به کازان رفتند

 
ظریف و فائزی به تهران آمدند، مرندی و شفیعی به کازان رفتند
مرندی و شفیعی، تیم ملی والیبال کشورمان را در دیدار مقابل روسیه در شهر کازان همراهی خواهند کرد.
 

به گزارش جی پلاس، تیم ملی والیبال کشورمان که برای برگزاری پنجمین و ششمین مسابقه خود در لیگ جهانی ۲۰۱۵ صبح امروز (دوشنبه) چنستوهوا را ترک کرد و عازم کازان شد، ساعت ۱۹:۴۰ روزهای شنبه و یکشنبه مورخ ۲۳ و ۲۴ خرداد ماه به مصاف تیم ملی روسیه، قهرمان المپیک خواهد رفت.

بر اساس اعلام کادر فنی تیم ملی با توجه به مصدومیت فرهاد ظریف و سامان فائزی، مهدی مرندی و علی شفیعی در دیدار مقابل روسیه در شهر کازان در لیست تیم ایران قرار خواهند گرفت و بدین ترتیب ظریف و فائزی امروز راهی تهران خواهند شد و مرندی و شفیعی تهران را به مقصد کازان ترک خواهند کرد.

امیر خوش‌خبر سرپرست تیم ملی در این خصوص گفت: با توجه به اینکه سامان فائزی در دیدار مقابل لهستان از ناحیه پا مصدوم شد و فرهاد ظریف هم مدت‌هاست از ناحیه مچ دست دچار مصدومیت است و برای درمان کامل، هر دو بازیکنان احتیاج به استراحت دارند به همین منظور به تهران خواهند رفت و مرندی و علی شفعی در روسیه به تیم ملی می‌پیوندند.

منبع: روابط عمومی فدراسیون والیبال

dehghan بازدید : 78 دوشنبه 18 خرداد 1394 نظرات (0)
  • بلند قامت ترین مرد ایران با تیم والیبال نشسته ثامن الحجج قرار داد بست
  •  
  •  
     
  • بلند قامت ترین مرد ایران در فصل جدید رقابت های لیگ برتر سال 94 همراه با تیم ثامن الحجج سبزوار (ع) خواهد بود.
  •  
    ​خانواده بزرگ ورزش - مرتضی مهرزاد، بلند قامت ترین مرد ایران در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون در این خصوص گفت: سال گذشته همراه با تیم شهرداری چالوس در رقابت های لیگ دسته یک شرکت کردم و به عنوان نایب قهرمان این رقابت ها انتخاب شدیم.
    وی افزود: حدود سه سال است که همراه این تیم در مسابقات لیگ شرکت می کنم و سال گذشته پس از اتمام رقابت ها توسط آقای هادی رضایی برای حضوردر تیم ثامن الحجج سبزوار دعوت شدم و با این تیم برای فصل جدید لیگ برتر قرار داد بستم.
    بلند قامت ترین مرد ایران در ادامه گفت: ماه گذشته همراه با تیم ملی ب در رقابت های خواهر خوانده اصفهان شرکت داشتم و برای اولین بار بود که مقابل تیم های خارجی بازی می کردم و با اینکه کمی استرس داشتم اما تجربیات خوبی از این بازی ها برای من بدست آمد.
    مهرزاد خاطر نشان کرد: در این مسابقات مقابل تیم های آلمان، روسیه ، تیم ملی الف ایران، گز سکه و ذوب آهن بازی کردیم که سخت ترین رقابت ها را مقابل تیم ملی الف و تیم روسیه داشتیم و در پایان این مسابقات نیز به عنوان سوم دست یافتیم.
    وی ادامه داد: در این مسابقات پشت تور بودم و بازیکنان تیم مقابل گاهی از اینکه نمی توانستند توپ را از سد دستان من عبور دهند عصبانی می شدند! 
    عضو تیم ثامن الحجج سبزوار در پایان گفت: طی این سالها که با ورزش آشنا شدم و در والیبال نشسته فعالیت می کنم همراه با تیم به شهرهای مختلفی سفر کردم و با افراد جدیدی آشنا شدم که این برای من بسیار خوشایند و تاثیر گذار بود و می توانم بگویم که ورزش در زندگی من نقش مثبتی ایفا کرده است و از تمام افرادی که برای حضور من در ورزش و ادامه فعالیتم تلاش کردند، قدردانی می کنم.
dehghan بازدید : 46 دوشنبه 18 خرداد 1394 نظرات (0)
پیام زیبای سعید معروف برای مردم ایران
 
  
این ها را سعید معروف در اینستاگرامش نوشته است؛«پرچمت بالاست جورى که حالا حالاها دست کسى بهت نمیرسه.تا وقتى خدا اون بالاست نیازى به دایه ى مهربانتر از مادر ندارى.پس بتاز که دعاى ملت باهاته و با افتخار به دشمنات بگو که حتى اگه بازنده هم باشی باز هم اینجا جایى براى شما خالى نیست.مرسى از همه ى کسانى که زحمات این تیم رو قدر میدونن.»

سعید معروف ، کاپیتان تیم ملی والیبال ایران ، بعد از چهارمین شکست در چهارمین بازی، این جمله را برای اینستاگرامش نوشته است. کاپیتان محبوب تیم ملی والیبال اینگونه بار دیگر تاکید کرده ، والیبال تیم مردم است و مردم دوستش دارند . اصلا هم مهم نیست که چند نفر منتقد چه می گویند.
 
dehghan بازدید : 47 دوشنبه 18 خرداد 1394 نظرات (0)
 دسته بندی: والیبال  تاریخ: ۱۳:۲۱:۴۷ ۱۳۹۴/۰۳/۱۸

 

مربی تیم ملی والیبال نوجوانان گفت: اینکه ظریف از بهترین های تیم ملی بود

شکی نیست اما علیزاده هم جزو لیبروهای خوب است که باید از نظر روحی بازسازی شود.

به گزارش کاپ، با بازگشت فرهاد ظریف به تهران، علیزاده و مرندی لیبروهای ایران

خواهند شد. علیزاده در آخرین بازی ایران مقابل لهستان خودش هم از عملکرد خودش

راضی نبود و در مجموع تنها در آن بازی نمایش خوبی از خود به جا نگذاشت

. رضا مومنی در مورد این جا به جایی و غیبت ظریف به خبرنگار کاپ گفت:

اینکه ظریف جزو بهترین لیبروهای ایران است شکی نیست و قطعا غیبت او

به سود تیم ملی نخواهد بود اما علیزاده هم لیبرو بسیار خوبی است که می تواند

در بازی مقابل روسیه تیم را کمک کند. به نظر من او مشکل فنی ندارد و

فقط باید از نظر روحی خودش را بازسازی کند. با چند اشتباه در مسابقاتی

با این سطح، اعتماد به نفس بازیکن آن هم در این پست خیلی متزلزل می شود

و علیزاده باید تا بازی با روسیه به شرایط مطلوب روحی برسد. البته پروسه دریافت

و توپگیری سیستمی است که به چند بازیکن نیاز دارد و فکر می کنم کواچ

در بازی آخر به این ارنج رسید و ترکیب ظریف، عبادی پور و قائمی

خوب جواب داد. حالا علیزاده جای ظریف را در این پست گرفته است

و امیدوارم بهترین عملکردش را داشته باشد.

او در مورد شکست های ایران معتقد بود : باید صبر داشت و فقط نیمه خالی لیوان را ندید

. هنوز ایران شانس بالایی برای صعود دارد و اتفاقی نیافتاده است. بازی های خانگی

ما مانده است و دیدار با روسیه هم می تواند اتفاق خوبی برای ایران باشد. اولین و

آخرین بازی ایران را با هم مقایسه کنید و ببینید تیم چه قدر پیشرفت داشته و

هماهنگ تر شده است. متاسفانه بعضی از دوستان نشستند و منتظرند ایران

با اولیم باخت شروع به انتقاد کنند. به نظر من الان انتقاد چاره ساز نیست

و باید تا آخر مسابقات صبر و نقاط ضعف تیم را توسط کارشناسان ریشه یابی کرد.

مربی تیم ملی نوجوانان در مورد بازی مقابل روسیه گفت: روسیه تیم بسیار قدرتمندی

است که همیشه جزو قدرت ها محسوب می شده اما آنها هم بنا به دلایلی لیگ را

خوب شروع نکردند و بازی با ایران اولین بازی خانگی شان محسوب می شود

و عملکرد بهتری خواهند داشت. به نظر من چهره واقعی ایران را باید از

بازی با روسیه دید چرا که تیم نسبت به گذشته هماهنگ تر شده است و بازی با

روسیه می تواند نقطه شروع پیروزی های ایران باشد.

dehghan بازدید : 56 یکشنبه 17 خرداد 1394 نظرات (0)
سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: در بازی دوم برابر لهستان بسیار جنگنده ظاهر شدیم و امیدوارم در مسابقه‌های بعدی بهتر باشیم.
به گزارش ملیت به نقل از فارس،اسلوبودان کواچ در نشست خبری بعد از دیدار تیم ملی والیبال ایران برابر لهستان که 3 بر 2 به سود میزبان به پایان رسید، اظهار داشت: تبریک می‌گویم. فکر می‌کنم بعد از ست چهارم ما دیگر به بازی ادامه ندادیم و انگار در زمین حضور نداشتیم و آن انگیزه در تیم دیده نمی‌شد.

وی تصریح کرد: به دست آوردن یک امتیاز برای برد کافی نیست و به نظر من باید هر لحظه برای پیروزی تلاش کرد؛ البته گفتنش آسان، اما عمل کردن به آن خیلی سخت است. چون طرف مقابل قهرمان جهان است و بازیکنان و مربی فوق العاده‌ای دارد.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران افزود: لهستان نظم تیمی بسیار خوبی دارد و در طول بازی بسیار با سازماندهی مناسبی بازی کرد. فکر می‌کنم ما هم خوب بازی کردیم و توانایی و کیفیت بهتر بازی کردن را نیز داریم. امیدوارم در هر مسابقه بهتر و بهتر شویم.

بوبان کواچ با تاکید بر اینکه تیم ایران در بازی دوم برابر لهستان بسیار جنگنده ظاهر شد، تاکید کرد: به تماشاگران فوق العاده لهستان تبریک می گویم و امیدوارم دوباره در این کشور به میدان برویم.
dehghan بازدید : 109 یکشنبه 17 خرداد 1394 نظرات (0)
سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: «امشب برابر لهستان بسیار جنگیدیم و امیدوارم در هر مسابقه بهتر و بهتر شویم.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، اسلوبودان کواچ در در خصوص دیدار تیم ملی والیبال ایران برابر لهستان که سه بر دو به سود میزبان به پایان رسید، اظهار داشت: «تبریک می گویم. فکر می کنم بعد از ست چهارم ما دیگر به بازی ادامه ندادیم و انگار در زمین حضور نداشتیم و آن انگیزه در تیم دیده نمی‌شد.»

 

وی تصریح کرد: «به دست آوردن یک امتیاز برای برد کافی نیست و به نظر من باید هر لحظه برای پیروزی تلاش کرد. البته گفتنش آسان، اما عمل کردن به آن خیلی سخت است. چون طرف مقابل قهرمان جهان است و بازیکنان و مربی فوق العاده ای دارد.»

 

سرمربی تیم ملی والیبال ایران افزود: «لهستان نظم تیمی بسیار خوبی دارد و در طول بازی بسیار با سازماندهی مناسبی بازی کرد. فکر می‌کنم ما عالی بازی نکردیم و توانایی و کیفیت بهتر بازی کردن را نیز داریم. امیدوارم در هر مسابقه بهتر و بهتر شویم.»

 

وی تاکید کرد: «امشب بسیار جنگیدیم. به تماشاگران فوق العاده لهستان تبریک می گویم و امیدوارم دوباره در این کشور بازی کنیم.»

 

* معروف: بهتر از دیروز بازی کردیم

سعید معروف گفت: «مسابقه سختی برابر لهستان داشتیم اما بهتر از دیروز بازی کردیم.»

 

سرگروه تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: «باز هم این پیروزی را به تیم لهستان تبریک می گویم.»

 

وی تصریح کرد: «بازی سختی بود. ما بهتر از دیروز بازی کردیم. ولی در دیدار امروز تنها 4 ست اول را بازی کردیم و این برای برد کافی نبود.»

 

بهترین پاسور جهان گفت: «ما ست پنجم را خیلی بد شروع کردیم و زمانی که عقب افتادیم جبران امتیازات بسیار سخت شد. بازی سختی بود. من هنوز آمار را ندیدم ولی آن ها در دفاع و استفاده از توپ های برگشتی خوب ظاهر شدند. ما از این بازی یک امتیاز گرفتیم و باید به فکر بازی های دیگرمان در ایران باشیم.»

 

* محمودی: مسابقه دوم با لهستان بهترین بازی ایران بود

شهرام محمودی گفت: «به نظر من مسابقه دوم با لهستان بهترین بازی ایران در لیگ جهانی امسال بود.»

 

امتیازآورترین بازیکن تیم ایران در دو دیدار برابر لهستان افزود: «امروز بهترین مسابقه ایران در لیگ جهانی امسال بود.»

 

وی با بیان اینکه هنوز با تیم واقعی ایران فاصله داریم، گفت: «خوشحال کننده است که در دومین مسابقه با لهستان یک امتیاز کسب کنیم تا کمکی به ایجاد اعتماد به نفس بازیکنان باشد.»

 

ملی پوش والیبال ایران تاکید کرد: «توانایی برگشت به تیم اصلی ایران را داریم و برای رسیدن به این هدف باید اشتباهات خود را کاهش دهیم.»

 

وی با بیان اینکه در مسابقه دوم با لهستان در ست پنجم اشتباهات زیادی در اسپک و دریافت داشتیم، گفت: «متاسفانه اختلاف امتیاز زیاد شد و نتوانستیم جبران کنیم.»

 

محمودی کسب یک امتیاز را برای دو مسابقه هفته آینده با روسیه مهم دانست و گفت: «روسیه نیز شرایط یکسانی با ما دارد اما این امتیاز می تواند از نظر روحی و روانی فشار به بازیکنان را کاهش دهد.»

 

وی در پایان تاکید کرد: «‌حریفان ایران واقعا قدرتمند هستند و امیدوارم مردم درک کنند که نمایندگان والیبال آنان با چه تیم های بزرگی مسابقه می دهند. طبیعی است که جلوی این تیم ها بازی کردن خیلی مشکل است اما رفته رفته آمادگی مان بیشتر می شود.»

 

* مهدوی: تیم ایران نیاز به یک پیروزی دارد

مهدی مهدوی گفت: «فشار زیادی بر روی بازیکنان ایران است و نیاز به یک برد داریم تا بر مشکلات غلبه کنیم.»

 

پاسور تیم ملی والیبال بعد از پایان دیدار دو تیم ایران و لهستان افزود: «در این مسابقه خیلی خوب شروع کردیم و بازی مناسبی نیز به نمایش گذاشتیم.»

 

وی با بیان اینکه اگر این بازی را روز گذشته برابر لهستان انجام می دادیم، حتما سه بر صفر به پیروزی می رسیدیم، گفت: «البته بدشناس هم بودیم چون امروز لهستان نیز خیلی خوب بازی کرد و اگر مانند دیروز بود، حتما سه امتیاز را گرفته بودیم.»

 

پاسور تیم ملی والیبال با بیان اینکه بازی کردن در لهستان بسیار سخت است، گفت: «تیم ایران به یک پیروزی نیاز دارد تا روحیه بازیکنانش خوب شود. گرفتن یک امتیاز از لهستان خوب است اما کافی نیست.»

 

مهدوی گفت: «البته قول می دهم که در بازی های خانگی جبران خواهیم کرد. اما اگر با پیروزی به روسیه می رفتیم خیلی بهتر بود.»

 

وی درباره شکست در ست پنجم نیز گفت: «مسابقه با قهرمان جهان سخت است. در ست پنجم بازیکنان هماهنگی خود را از دست دادند.»

 

* علیزاده: فشار مسابقات بر عملکرد بازیکنان تاثیر گذار است

عبدالرضا علیزده گفت: «بازیکنان فشار روحی و روانی زیادی را تحمل می کنند و این مشکل تاثیر زیادی در عملکرد آنان گذاشته است.»

 

لیبروی تیم ملی والیبال با بیان اینکه من نیز از عملکرد خودم راضی نیستم و از مردم ایران نیز معذرت خواهی می کنم، افزود: «نتوانستم آنگونه که می خواهم بازی کنم و تمام بازیکنان با این مشکل روبرو هستند.»

 

وی با بیان اینکه لهستان تیم قدرتمندی است و سال گذشته نیز ایران در این کشور دو بازی خود را بدون کسب امتیاز پشت سر گذاشت، گفت: «همین که موفق به کسب یک امتیاز از قهرمان جهان شدیم، خوب است اما دلیل بر رضایت از عملکرد خودمان نیست.»

 

لیبروی تیم ملی والیبال تاکید کرد: «امروز می توانستیم ببریم اما دیگر نتیجه اینگونه شد اما باید در روسیه موفق به کسب امتیاز شویم. روسیه نیز یک امتیازی است و هر دو تیم شرایط سختی را دنبال می کنند.»

 

وی گفت: «به نظر من تیم ایران می تواند در شش مسابقه خود در تهران ۱۸ امتیاز کسب کند و برای اطمینان بیشتر باید در روسیه نیز امتیاز خوبی به دست آوریم.»

 

علیزاده در پایان بار دیگر از مردم عذر خواهی کرد و گفت: «نتوانستیم آنگونه که دوست داشتیم بازی کنیم.»

 

تیم ملی والیبال ایران با کسب یک امتیاز از مسابقه دوم با لهستان خود را برای رویارویی با روسیه قهرمان المپیک در هفته پنجم لیگ جهانی آماده خواهد کرد.

dehghan بازدید : 93 پنجشنبه 14 خرداد 1394 نظرات (0)
تشکری می گوید:«عملکرد تیم ملی در بازی با آمریکا خوب بود اما نباید فراموش کرد که گرفتن امتیاز از تیمی چون آمریکا خیلی دشوار است و مطمئنم تیم ملی مثل دوره های قبل بازی به بازی بهتر می‌شود.»
ورزش > والیبال - تشکری می گوید:«عملکرد تیم ملی در بازی با آمریکا خوب بود اما نباید فراموش کرد که گرفتن امتیاز از تیمی چون آمریکا خیلی دشوار است و مطمئنم تیم ملی مثل دوره های قبل بازی به بازی بهتر می‌شود.»
ایسنا نوشت:آرمین تشکری اظهار کرد: تماشای بازی هم تیمی‌هایم از گیرنده‌های تلویزیونی سخت است! روزهای خوبی را کنار تک تک ملی‌پوشان در کشورهای مختلف گذرانده‌ام و با آنها خاطرات شیرینی دارم. حالا که بازی آنها را می‌بینم دلتنگ هم تیمی‌ها و بازی در لیگ جهانی شده‌ام اما مردم بدانند شرایط طوری بود که باید در ایران می‌ماندم وگرنه مثل همیشه دوست داشتم مانند یک سرباز به وطن خدمت کنم.
وی اضافه کرد: بعد از اردوی تیم ملی والیبال در فروردین ماه بخاطر مسائل شخصی از تیم ملی کنار کشیدم. این اولین بار است که در این رابطه صحبت می‌کنم و تا به حال با هیچ خبرنگاری حرف نزده‌ام. اگر جایی از من صحبتی انتشار یافته صحت ندارد. احساس می کنم صحبت کنم هم به ضرر خودم تمام می‌شود و هم تیم ملی به حاشیه می‌رود. باز هم تاکید می کنم اگر مشکلات شخصی کمتری داشتم در صورت صلاحدید کادرفنی همراه با تیم ملی به لیگ جهانی می‌رفتم.
تشکری درباره دو دیدار ابتدایی تیم ملی برابر امریکا تاکید کرد: عملکرد بازیکنان خوب بود اما نباید فراموش کرد که آمریکا تیمی است که امتیازگیری از آن دشوار است. ما سومین دوره حضور خود در لیگ جهانی را تجربه می‌کنیم و مثل دوره قبل بازی به بازی بهتر خواهیم شد.
سرعتی‌زن تیم ملی در پاسخ به این سوال که به بازگشت به تیم ملی فکر می‌کنی یا خیر؟ گفت: قطعا همینطور است. خیلی دوست دارم به تیم ملی برگردم و امیدوارم کادر فنی مرا دعوت کند.
تشکری در پایان درباره آکادمی مدنظر خود هم بیان کرد: قرار بود در همدان آکادمی تاسیس کرده و پیشکسوتان والیبال را دور هم جمع کنم. متاسفانه در همدان اسپانسر وجود ندارد و از من در راستای اهداف بزرگی که داشتم حمایت نشد. 
 
منبع: ایسنا
dehghan بازدید : 69 پنجشنبه 14 خرداد 1394 نظرات (0)
ارسال به دوستان
در آستانه دیدار با لهستان
ظریف: والیبالیست‌ها به انرژی مثبت مردم نیاز دارند/ برای نتیجه گرفتن نیاز به زمان داریم

لیبروی تیم ملی والیبال گفت: مردم ایران همیشه حامی والیبال بودند و اکنون نیز برای ادامه لیگ جهانی نیاز به انرژی مثبت مردم خوب ایران داریم.

خبرگزاری فارس: ظریف: والیبالیست‌ها به انرژی مثبت مردم نیاز دارند/ برای نتیجه گرفتن نیاز به زمان داریم
 

 

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، فرهاد ظریف درباره شرایط تیم ملی والیبال قبل از مسابقه با لهستان گفت: سفر طولانی، خسته کننده و 18 ساعته از آمریکا به لهستان داشتیم و به رغم گذشت یک روز هنوز از نظر جغرافیایی و زمانی با لهستان هماهنگ نشدیم.
وی با بیان اینکه دیشب من ساعت 11 خوابیدم اما سه و نیم بیدار شدم و دیگر نتوانستم بخوابم، گفت: تا مشکلات اختلاف ساعت با آمریکا برطرف نشود، تیم به شرایط ایده آل نمی‌رسد. البته چهارشنبه دو تمرین داشتیم که صبح وزنه و عصر تمرین توپی بود.
لیبروی تیم ملی والیبال در باره شرایط مسابقه با لهستان گفت:‌ شرایط تیم ملی والیبال لهستان نیاز به گفتن ندارد، همه علاقه مندان به والیبال می‌دانند که این کشور چه جایگاهی در والیبال جهان دارد و قهرمان جهان در سال گذشته هم بوده است.
وی در ادامه با اشاره به برخی مطالب شبکه‌های اجتماعی درباره دو شکست تیم ایران برابر آمریکا گفت: مردم به درستی می‌دانند که رقابت‌های تیم ایران امسال چقدر سخت است. سه قدرت برتر والیبال جهان همگروه ایران هستند. آمریکا قهرمان لیگ جهانی، روسیه قهرمان المپیک و لهستان قهرمان جهان، بنابراین تیم ایران برای نتیجه گرفتن زمان نیاز دارد تا نتیجه بگیریم. مهم این است که بازیکنان تلاش خود را می کنند.
ظریف با یادآوری نتایج سال گذشته ایران در لیگ جهانی گفت: سال گذشته نیز در بازی های خارج از خانه به ایتالیا و لهستان باختیم و تنها از برزیل یک برد سه امتیازی و یک شکست سه بر دو به دست آوردیم و چهار امتیاز کسب کردیم.
وی تاکید کرد: رقابت با قدرت‌های والیبال جهان خیلی سخت است اما تیم ملی والیبال تمام تلاش خود را برای آوردن شادی به خانه های ایرانیان خواهد کرد. مردم هم انرژی مثبت برای بازیکنان تیم ایران بفرستند.

dehghan بازدید : 54 چهارشنبه 13 خرداد 1394 نظرات (0)
پیشکسوت ارومیه‌ای والیبال کشور:
بازیکنان ایران هنوز به هماهنگی و انسجام لازم نرسیده‌اند/اشتباهات فردی بازیکنان مقابل آمریکا زیاد بود

پیشکسوت ارومیه‌ای والیبال ایران گفت: بازیکنان ایران هنوز به هماهنگی و انسجام لازم نرسیده‌اند.

خبرگزاری فارس: بازیکنان ایران هنوز به هماهنگی و انسجام لازم نرسیده‌اند/اشتباهات فردی بازیکنان مقابل آمریکا زیاد بود
 

یدالله کارگرپیشه در خصوص بازی‌های تیم ملی والیبال در لیگ جهانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار کرد: تیم ایران بازی نسبتا خوبی در مقابل آمریکا به نمایش گذاشت و طبیعی بود که کار سختی در مقابل قهرمان دنیا در پیش داشته باشیم.

وی افزود: هرچند بازی مقابل آمریکا دشوار بود، چراکه آمریکا یکی از بهترین و قدرتی‌ترین والیبال‌های دنیا را به نمایش می‌گذارد اما تیم ایران می‌توانست برنده از بازی خارج شود، در واقع اشتباهات زیاد در بازی باعث شد تا تیم از لحاظ روحی افت کند.

کارگرپیشه گفت: در هر دو بازی مقابل تیم آمریکا تیم ایران خصوصا در ست‌های اول و دوم تمرکز لازم را نداشت و همین امر موجب شد تا آمار اشتباهات فردی بازیکنان افزایش پیدا کند.

پیشکسوت ارومیه‌ای والیبال کشور ادامه داد: آمریکا با افزودن دو بازیکن جوان و ارزشمند به ترکیب تیم خود هم از لحاظ جنگندگی و میانگین قدی شرایط بهتری را ایجاد کرده است.

وی تصریح کرد: هر 6 بازیکن داخل زمین آمریکا از قد بلندی برخوردار بودند و تمام آن‌ها سرویس‌های پرشی با ریسک بالا را بسیار خوب می‌زدند.

کارگرپیشه اذعان کرد: والیبال ایران سریع‌تر از والیبال آمریکا است، اما مشکل تیم ایران در دریافت حل نشده و همین امر سبب می‌شود تا توپ به دست پاسور نرسد و تیم در حمله با مشکل مواجه شود.

پیشکسوت والیبال ایران اظهار کرد: سه فاکتور اساسی آمادگی جسمانی، شرایط  روحی و روانی و تکنیک بالا برای یک بازیکن بسیار مهم است و در صورت نبود هر کدام یک بازیکن کارایی خود را از دست خواهد داد.

وی افزود: به نظر می‌آید بازیکنان تیم ایران هنوز به هماهنگی و انسجام لازم نرسیده‌اند، ضمن اینکه از نظر آمادگی جسمانی هم افت داشته‌اند، اما امیدوارم در ادامه نتایج قابل قبولی مقابل لهستان کسب کنند.

کارگرپیشه با بیان اینکه اینکه انتظار داشتم تیم ایران در دو دیدارش با آمریکا لااقل دو امتیاز می‌گرفت، گفت: کسب امتیاز می‌توانست روحیه بازیکنان را برای دیدارهای لهستان بیشتر و شرایط را برای صعود هموارتر کند.

سرمربی سابق تیم ملی والیبال ادامه داد: امیدوارم در چهار بازی خارج از خانه باقیمانده بتوانیم امتیازهای خوبی جمع کنیم تا در مسابقات خانگی با کسب امتیازات لازم بتوانیم جزو دو تیم به مرحله بعدی صعود کنیم.

وی در پایان با بیان اینکه کواچ شعور والیبالی بالایی دارد، تصریح کرد: وقتی تیمی از نظر امتیاز عقب می‌افتد دچار افت روانی می‌شود و یک سرمربی باهوش و کاردان باید بداند که عصبانیت به هیچ وجه کارساز نیست و آرامش یکی از خصوصیات بارز یک مربی خوب و با تجربه است.

تیم ملی والیبال ایران در هفته سوم لیگ جهانی والیبال در هر دو دیدار مقابل آمریکا 3 بر 1 نتیجه را به مدافع عنوان قهرمانی این رقابت‌ها واگذار کرد.

 

ملی‌پوشان در دو بازی آینده خود روزهای 15 و 16 خرداد ماه با تیم ملی لهستان قهرمان مسابقات جهانی 2014 در شهر چنستوهوا پیکار خواهد کرد.

dehghan بازدید : 61 چهارشنبه 13 خرداد 1394 نظرات (0)

بیست و ششمین دوره لیگ جهانی والیبال؛

برنامه هفته چهارم لیگ جهانی والیبال اعلام شد/15 و 16 خرداد لهستان-ایران

ایلنا: هفته چهارم لیگ جهانی والیبال از روز جمعه ۱۵ خردادماه آغاز می‌شود و با برگزاری ۲۰ دیدار در مدت سه روز پیگیری خواهد شد.

برنامه هفته چهارم لیگ جهانی والیبال اعلام شد/15 و 16 خرداد لهستان-ایران

به گزارش ایلنا، چهارمین هفته لیگ جهانی والیبال با برگزاری ۲۰ دیدار (۸ مسابقه سطح یک و ۱۲ دیدار سطح دو) پیگیری می‌شود که در مهمترین این رقابت ها تیم ملی والیبال ایران در دو مسابقه به مصاف لهستان قهرمان جهان سال ۲۰۱۴ خواهد رفت.

برنامه کامل دیدارهای هفته چهارم لیگ جهانی به قرار زیر است:

سطح یک
جمعه ۱۵ خردادماه
* برزیل - استرالیا
* لهستان - ایران
* ایتالیا - صربستان
* آمریکا - روسیه

شنبه ۱۶ خردادماه
* لهستان - ایران
* آمریکا - روسیه

یکشنبه ۱۷ خردادماه
* برزیل - استرالیا
* ایتالیا - صربستان

رده‌بندی تیم‌های سطح یک در ابتدای هفته چهارم لیگ جهانی به شرح زیر است:
گروه A: ایتالیا ۶ امتیاز، برزیل ۵ امتیاز، صربستان یک امتیاز و استرالیا صفر امتیاز
گروه B: آمریکا ۶ امتیاز، لهستان ۵ امتیاز، روسیه یک امتیاز و ایران بدون امتیاز

سطح دو
جمعه ۱۵ خردادماه

* فنلاند - پرتغال
* کانادا - آرژانتین
* کوبا - بلغارستان

شنبه ۱۶ خردادماه
* کره جنوبی - جمهوری چک
* ژاپن - فرانسه
* هلند - بلژیک
* فنلاند - پرتغال
* کانادا - آرژانتین
* کوبا - بلغارستان

یکشنبه ۱۷ خردادماه
* کره جنوبی - جمهوری چک
* ژاپن - فرانسه
* هلند - بلژیک

رده‌بندی گروه‌های سطح دو لیگ جهانی در ابتدای هفته چهارم به قرار زیر است:
گروه C: کانادا ۱۰ امتیاز، آرژانتین ۴ امتیاز، بلغارستان ۲ امتیاز و کوبا ۲ امتیاز
گروه D: فرانسه ۶ امتیاز، ژاپن ۴ امتیاز، جمهوری چک ۲ امتیاز و کره جنوبی بدون امتیاز
گروه E: بلژیک ۱۰ امتیاز، هلند ۵ امتیاز، فنلاند ۲ امتیاز و پرتغال یک امتیاز

dehghan بازدید : 56 دوشنبه 11 خرداد 1394 نظرات (0)

حضور یکی از برادران ترکمن با لباس سنتی ترکمن در بازی ایران با آمریکا در لس آنجلس آمریکا در حمایت از تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران

 بانوان محجبه بازی والیبال ایران - آمریکا بالگوی گنبد پایتخت والیبال ایرن در قلب آمریکا باعکسی از فرهاد قائمی

dehghan بازدید : 52 دوشنبه 11 خرداد 1394 نظرات (0)

سیدعباسی: ایران در دریافت اول مشکل دارد

» سرویس: ورزشي - توپ و تور
1433129201361_157.jpg

کارشناس والیبال با اشاره به عملکرد تیم ملی در لیگ جهانی گفت: آمریکا آنقدر خوب بازی کرد که به تیم ایران فرصت ارائه نمایش نداد.

 

جهانگیر سیدعباسی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: تیم ایران قدری به زمان نیاز دارد تا رفته رفته بازی های بهتری را به نمایش بگذارد. فراموش نکنیم که آمریکا از امتیاز میزبانی برخوردار بود و از این شرایط برای تسلط بر بازی استفاده می‌کرد. شاید بتوان گفت آمریکا به ایران فرصت نداد تا نمایشی داشته باشد.

 

وی افزود: والیبال ایران همیشه در دریافت اول مشکل داشته است. ما در بازی های داخلی دیگر سرویس پرشی نمی زنیم. اما آمریکایی ها همه سرویس های خوب پرشی می زنند. ما همیشه مقابل تیم هایی که سرویس پرشی خوب می زنند، به مشکل می خوریم. اگر مشکل دریافت قدری بهتر شود قطعا هماهنگی بازیکنان هم بهتر می شود.

 

کارشناس والیبال درباره افت روحیه بازیکنان خاطرنشان کرد: مسائل روانی همیشه مهم است. من اطلاع چندانی از شرایط داخل تیم ندارم ولی می دانم روحیه بازیکنان خیلی مهم است. امسال خیلی ها انتظار بیشتری از تیم ملی داشتند. امیدوار هستم تیم ملی در بازی های آینده باز هم بهتر شود. امروز هر یک از بازیکنان ایران در جهان والیبال برند شده اند و برای اعتبار و برند خود هم که شده بیشتر تلاش می کنند.

 

سیدعباسی تاکید کرد: باخت ما به آمریکا بد بود. اما حادثه بدتر این بود که لهستان دو بازی را از روسیه برد. در این گروه لهستان حریف اصلی ایران است. لهستان با دو پیروزی شرایط بهتری از نظر روحی دارد. البته باور دارم که تیم ایران هم توانایی پیروزی بر لهستان و آمریکا را دارد. ما باید تلاش کنیم از بازی‌های خرج از خانه امتیاز بگیریم. در خانه هم باید امریکا و لهستان را شکست دهیم. اگر در تهران سرویس موثری بزنیم حتی پیروزی بر روسیه هم دور از ذهن نیست.

dehghan بازدید : 57 دوشنبه 11 خرداد 1394 نظرات (0)

 

اعتراف تلخ سعید معروف پس از باخت به آمریکا

اعتراف تلخ سعید معروف پس از باخت به آمریکا

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران از بازی برابر آمریکا به عنوان بدترین بازی خود در چند سال اخیر یاد کرد.
 

به گزارش فرهنگ نیوز ، بدترین بازی سعید معروف در چند سال اخیربه گزارش مشرق، سعید معروف در نشست خبری بعد از دومین دیدار ایران و آمریکا اظهار داشت: چیز زیادی برای گفتن ندارم. این بدترین بازی من در چند سال اخیر بود.

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران گفت: سطح والیبال آمریکا بسیار بالا و حرفه‌ای است. باید از بازی امروز آمریکا درس بگیریم و در بازی‌های آتی لیگ جهانی از تجربه این دو مسابقه استفاده کنیم.

معروف در پاسخ به این پرسش که تیم ایران چگونه در ست سوم ایران به بازی برگشت، گفت: وقتی حریف در دو ست اول و دوم به آسانی پیروز می‌شود، بازیکنانش فکر می‌کنند که همه چیز به پایان رسیده است و از تمام قدرت‌شان در ست سوم استفاده نمی‌کنند. در مجموع فکر می‌کنم تیم ایران عملکرد خوبی نداشت و این آمریکا بود که خیلی خوب بازی کرد.

معروف در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه بازی دیروز بهتر از دیدار امروز بود، گفت: ما دیروز دو جلسه آنالیز داشتیم و سعی کردیم اشتباهات‌مان را بررسی کنیم اما وقتی می‌دیدیم که در هر ست آمریکا در چند امتیاز آغازین از ما پیشی می‌گیرد، تمرکز خود را از دست می‌دادیم و کار چندانی از دست‌مان بر نیامد.

تیم ملی والیبال ایران در هفته سوم لیگ جهانی والیبال دو دیدار برابر آمریکا داشت که در هر دو مسابقه 3 بر یک مغلوب مدافع عنوان قهرمانی این رقابت‌ها شد. ملی‌پوشان کشورمان در هفته چهارم لیگ جهانی در دو مسابقه به مصاف لهستان، قهرمان سال 2014 جهان می‌روند.

dehghan بازدید : 56 دوشنبه 11 خرداد 1394 نظرات (0)

 

مشکل اصلی تیم ملی والیبال از نظر کواچ

مشکل اصلی تیم ملی والیبال از نظر کواچ

سرمربی تیم ملی والیبال ایران با ابراز تأسف از شکست تیمش مقابل آمریکا گفت: چه می‌توانم بگویم وقتی بازیکنانم با این همه اشتباه و خطا در زمین بازی کردند.
 

به گزارش فرهنگ نیوز، اسلوبودان کواچ در نشست خبری بعد از دومین دیدار ایران و آمریکا اظهار داشت: تیم ملی والیبال آمریکا در این مسابقه خیلی خوب بازی کرد.

وی با بیان اینکه بازیکنان ایران اشتباهات زیادی داشتند، گفت: چه می‌توانم بگویم وقتی بازیکنانم با این همه اشتباه و خطا در زمین بازی کردند؟! من با تیم ایران کم‌وبیش در 60 بازی حضور داشته‌ام ولی هنوز هم نمی‌دانم چرا بازیکنان من از خطا کردن می‌هراسند.

وی تأکید کرد: باید این مشکل را حل کنم. سال گذشته وضعیت تیم بهتر بود، حداقل اینکه دو ست را می‌بردیم. در کل، تیم خوب بود اما اشتباهات فاحشی داشت که می‌توان گفت ایران واقعی فقط لحظاتی در زمین حضور داشت.

تیم ملی والیبال ایران در هفته سوم لیگ جهانی والیبال دو دیدار با آمریکا داشت که در هر دو مسابقه 3 بر یک مغلوب مدافع عنوان قهرمانی این رقابت‌ها شد. ملی‌پوشان کشورمان در هفته چهارم لیگ جهانی در دو مسابقه به مصاف لهستان قهرمان سال 2014 جهان می‌روند.

dehghan بازدید : 61 دوشنبه 11 خرداد 1394 نظرات (0)
سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: در مسابقه برابر آمریکا تنها لحظاتی تیم ملی واقعی والیبال ایران را دیدم و نمی‌دانم چرا بازیکنانم می‌ترسند.
کد خبر: ۵۰۵۱۱۸
تاریخ انتشار:۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۰-01 June 2015
 
 
سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: در مسابقه برابر آمریکا تنها لحظاتی تیم ملی واقعی والیبال ایران را دیدم و نمی‌دانم چرا بازیکنانم می‌ترسند.
به گزارش ایسنا، اسلوبودان کواچ پس از دومین باخت مقابل آمریکا اظهار کرد: تیم ملی والیبال آمریکا در این مسابقه خیلی خوب بازی کرد. بازیکنان ما اشتباه و خطا داشنند. من با تیم ایران حدوداً در شصت مسابقه حضور داشتم و هنوز هم نمی‌دانم چرا بازیکنانم از خطا کردن می‌هراسند.
وی تاکید کرد: باید این مشکل را حل کنم. سال گذشته وضعیت تیم بهتر بود، حداقل اینکه دو ست را می بردیم. در کل، تیم خوب بود اما اشتباهات زیادی داشت که می‌توان گفت ایران واقعی فقط لحظاتی در زمین حضور داشت.
dehghan بازدید : 52 شنبه 09 خرداد 1394 نظرات (0)
شاگردان خولیو ولاسکو موفق شدند با شکست دادن کوبا، مقتدرانه لیگ جهانی را آغاز کنند.
گزارش بازی

طرفداری- دو تیم در اولین دیدار خود در لیگ جهانی، از بامداد امروز به وقت ایران در آرژانتین به مصاف یکدیگر رفتند. در این دیدار، شاگردان ولاسکو که از مدعیان صعود به مرحله نهایی رقابت ها هستند، موفق شدند در سه ست متوالی کوبا که یکی از قدرت های قدیمی والیبال جهان است را شکست دهند. آرژانتین در این دیدار، موفق شد با نتایج 25-18، 25-19 و 25-18 در سه ست کوبا را ببرد تا موقتاً در جایگاه دوم جدول رده بندی قرار بگیرد. در این گروه، تیم های کانادا و بلغارستان نیز حضور دارند و دو تیم از این گروه راهی مرحله بعد خواهند شد و برای صعود به مرحله نهایی لیگ جهانی، در پلی آف شرکت خواهند کرد. یکی از تیم های صعود کننده از این گروه، قطعاً بلغارستان، میزبان مرحله پلی آف برای صعود به مرحله نهایی است. 

آمار این بازی و امتیاز آورترین بازیکنان هر تیم

dehghan بازدید : 48 شنبه 09 خرداد 1394 نظرات (0)

لیگ جهانی والیبال 2015

دومین شکست روسیه از لهستان/ برتری سخت برزیل برابر صرب‌ها

ایلنا: مسابقات لیگ جهانی والیبال با برتری تیم‌های برزیل و روسیه دنبال شد و تیم ملی والیبال کشورمان فردا به مصاف آمریکا می‌رود.

دومین شکست روسیه از لهستان/ برتری سخت برزیل برابر صرب‌ها

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم های والبیال روسیه و لهستان دیشب در دومین مسابقه خود در لیگ جهانی سال ۲۰۱۵ به مصاف یکدیگر رفتند که ملی پوشان روسیه باز هم مغلوب میزبان خود شدند.

تیم ملی والیبال لهستان در این مسابقه 3 بر 2 به پیروزی رسید و با سه امتیاز دوشب گذشته جمع امتیازهای خود را به 5 رساند تا همچنان در صدر گروه B لیگ جهانی والیبال در سطح یک باشد.

تیم ملی والیبال روسیه در ست های دوم و سوم با امتیازهای ۲۶ بر ۲۴ و ۲۵ بر ۲۰ به پیروزی رسید اما در ست های اول، چهارم و پنجم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۱۹ و ۱۸ بر ۱۶ مغلوب شد و تنها یک امتیاز به دست آورد. روسیه با این نتیجه در جایگاه دوم گروه باقی‌ماند.

تیم ملی والیبال لهستان شب پیش نیز موفق به شکست سه بر صفر روسیه قهرمان المپیک ۲۰۱۲ لندن و لیگ جهانی سال ۲۰۱۳ شده بود.

 

میزبان با برد آغار کرد

تیم ملی والیبال برزیل در نخستین مسابقه خود در لیگ جهانی سال ۲۰۱۵ به سختی صربستان را از پیش رو برداشت.

هفته سوم لیگ جهانی والیبال از پنج‌شنبه هفته گذشته آغاز شد و امروز در دومین روز این رقابت ها تیم ملی والیبال برزیل میزبان صربستان بود.

تیم ملی والیبال برزیل که به دلیل میزبانی مرحله نهایی لیگ جهانی امسال استرس صعود ندارد، در نخستین مسابقه خود در گروه A سطح یک این رقابت ها به سختی و 3 بر 2 صربستان را شکست داد.

برزیلی‌ها در ست های اول و چهارم با امتیازهای ۲۶ بر ۲۴ و ۲۸ بر ۲۶ مغلوب شدند اما در ست های دوم، سوم و پنجم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۱۷، ۲۵ بر ۲۲ و ۱۵ بر ۱۱ به پیروزی رسیدند تا 2 امتیاز از نخستین مسابقه خود به دست آورند.

در دیگر مسابقه این گروه ایتالیا سه بر یک استرالیا شکست داد و با سه امتیاز در صدر جدول قرار گرفت. برزیل و صربستان با دو و یک امتیاز در جایگاه های دوم و سوم قرار گرفتند و استرالیا بدون امتیاز نیز در انتهای جدول این گروه است.

در دیگر دیدارهای امروز لیگ جهانی و در گروه A برزیل سه بر دو صربستان را شکست داد و ایتالیا نیز سه بر یک استرالیا را از پیش رو برداشت.

 تیم ملی والیبال ایران، ساعت 6:30 صبح فردا در لس‌آنجلس به مصاف آمریکا می‌رود.

 

dehghan بازدید : 239 شنبه 09 خرداد 1394 نظرات (0)

سرمربی تیم ملی والیبال آمریکا: ایرانی ها شناخت کاملی از ما دارند

 

 

سرمربی تیم ملی والیبال آمریکا گفت: ایران هر سال بهتر و بهتر می‌شود و ما باید برای مقابله با آنها به خوبی آماده شویم.

 

به گزارش شفقنا ورزشی، تیم ملی والیبال ایران در نخستین بازی خود در لیگ جهانی ۲۰۱۵ از ساعت ۶:۴۰ صبح فردا (یکشنبه) در لس آنجلس به مصاف تیم ملی آمریکا می‌رود. سایت فدراسیون والیبال آمریکا در مورد این بازی نوشت: ایران تیمی است که آمریکا بعد از ۶ بازی در تورنمنت‌های مختلف به خوبی آن را می‎شناسد. ایران در مرحله نهایی لیگ جهانی ۲۰۱۴ از آمریکا شکست خورد اما در مسابقات قهرمانی جهان سال ۲۰۱۴ موفق به شکست آمریکا شد.
جان اسپراو، سرمربی تیم ملی آمریکا در این مورد می‌گوید: ایران هر سال بهتر و بهتر می‌شود و ما باید برای مقابله با آنها به خوبی آماده شویم. ما تیم ایران را به خوبی می‌شناسیم ولی آنها هم در مقابل شناخت کاملی از ما دارند.

dehghan بازدید : 55 شنبه 09 خرداد 1394 نظرات (0)

باید با تمام توان بجنگیم

کواچ: شرایط محمودی رضایت‌بخش است/ غفور در 3 بازی نخست به میدان می‌رود

ایلنا: سرمربی تیم ملی والیبال ایران با اظهار رضایت از شرایط شهرام محمودی اظهار کرد در 3 بازی نخست امیر غفور به میدان می‌رود.

کواچ: شرایط محمودی رضایت‌بخش است/ غفور در 3 بازی نخست به میدان می‌رود

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، اسلوبودان کواچ پس از آخرین تمرین خود پیش از مسابقه با آمریکا افزود: تیم ایران در شرایط خوبی قرار دارد. ملی پوشان در چند نوبت با تمرکز بالایی تمرینات را پیگیری کردند.

وی با بیان اینکه فردا مسابقه بسیار سختی خواهیم داشت، تصریح کرد: باید با تمام توان‌مان در بازی نخست بجنگیم تا به پیروزی برسیم. آمریکا یکی از برترین‌های دنیاست. علاوه بر این که از امتیاز میزبانی هم برخوردار است.

بوبان با یادآوری اینکه تیم ملی والیبال ایران باید در زمین آمریکا و در لس آنجلس بازی کند، گفت: از طرفی دیگر، من هم بازیکنان خوبی در اختیار دارم که در سطح حرفه ای بازی می‌کنند که باید عملکرد خوب خود را باز هم فردا و پس فردا در زمین به نمایش بگذارند.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران در ادامه افزود: در گروه سختی قرار داریم. همه بازی‌های این گروه سخت است و نباید فکر کنیم که چون روسیه با ترکیب اصلی خود به میدان نمی‌آید، پس می‌توانیم آن ها را شکست دهیم. باید همه بازی‌ها را جدی بگیریم. باید نهایت امتیاز ممکن را تا آخرین لحظه از حریف بگیریم.

وی درباره آخرین وضعیت امیر غفور و شهرام محمودی نیز گفت: تمرکز زیادی روی غفور دارم. او پیشرفت خوبی داشته است. به هر حال در سه بازی اول به او فرصت بازی خواهم داد. شهرام محمودی الان در وضعیت خوبی است. پیش از این گفته بودم که شاید نتواند به بازی برسد چون او دچار مصدومیت جزئی شده بود، اما هم اکنون در وضعیت خوبی به سر می‌برد.

تیم ملی والیبال ایران، ساعت 6:30 صبح فردا در لس‌آنجلس به مصاف آمریکا می‌رود.

dehghan بازدید : 54 شنبه 09 خرداد 1394 نظرات (0)
لیگ جهانی والیبال ۲۰۱۵؛
۱۴ بازیکن ایران برای بازی با آمریکا معرفی شدند/ حمزه زرینی نیست
۱۴ بازیکن ایران برای بازی با آمریکا معرفی شدند
تاریخ انتشار : شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۴ 

 

 
سرمربی تیم ملی والیبال ایران فهرست ۱۴ بازیکن کشورمان را برای نخستین بازی با آمریکا در لیگ جهانی ۲۰۱۵ معرفی کرد.
۱۴ بازیکن ایران برای بازی با آمریکا معرفی شدند/ حمزه زرینی نیست
به گزارش گروه ورزش رویکرد، اسلوبودان کواچ در فاصله یک روز تا برگزاری نخستین دیدار تیم ملی ایران برابر آمریکا در لیگ جهانی والیبال ۲۰۱۵ فهرست ۱۴ بازیکن مورد نظر خود را اعلام کرد که در بین آنها نام حمزه زرینی به چشم نمی‌آید.

بر این اساس، سعید معروف، مهدی مهدوی، فرهاد ظریف، عادل غلامی، سیدمحمد موسوی، شهرام محمودی، امیر غفور، فرهاد قائمی، مجتبی میرزاجانپور، عبدالرضا علیزاده، میلاد عبادی‌پور، سامان فائزی، فرهاد پیروت‌پور و محمد جواد معنوی‌نژاد بازیکنانی هستند که در لیست کواچ برای این بازی در نظر گرفته شده‌اند.

برنامه دو بازی تیم ملی ایران برابر آمریکا به شرح زیر است:

* آمریکا - ایران، شنبه ۹ خردادماه، ساعت ۱۹:۱۰ به وقت محلی - صبح یکشنبه ۱۰ خردادماه، ساعت ۶:۴۰ صبح به وقت تهران

* آمریکا - ایران، یکشنبه، ۱۰ خردادماه - ساعت ۱۶:۱۰ به وقت محلی - دوشنبه ۱۱ خردادماه، ساعت ۳:۴۰ بامداد به وقت تهران
dehghan بازدید : 41 شنبه 09 خرداد 1394 نظرات (0)

هفته‌سوم لیگ‌جهانی والیبال؛

استرالیا باز هم حریف ایتالیا نشد/ تداوم صدرنشنی لاجوردی‌ها

ایلنا: تیم ملی والیبال ایتالیا با پیروزی در دومین مسابقه خود برابر ایتالیا، 6 امتیازی شد.

استرالیا باز هم حریف ایتالیا نشد/ تداوم صدرنشنی لاجوردی‌ها

به گزارش ایلنا، هفته سوم لیگ‌جهانی والیبال از روز پنج شنبه آغاز شد و در سومین روز این هفته از رقابت‌ها دو تیم ایتالیا و استرالیا برای دومین‌بار به مصاف یکدیگر رفتند. ملی‌پوشان ایتالیا در این مسابقه 3 بر یک به پیروزی رسیدند تا با شش امتیاز صدرنشین گروه A شوند.

تیم ملی والیبال استرالیا در ست سوم این مسابقه ۲۵ بر ۲۳ فاتح میدان بود اما در ست‌های اول، دوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۲۳ مغلوب ایتالیا شد تا از 2 مسابقه خانگی هیچ امتیازی کسب نکرده باشد.

تیم‌های برزیل و صربستان نیز در این گروه قرار دارند و شب‌گذشته نخستین مسابقه خود را در برزیل برگزار کردند که این دیدار 3بر 2 به سود زرد‌پوشان میزبان به پایان رسید.

ایتالیا با 6 امتیاز در صدر جدول این گروه قرار دارد و تیم‌های برزیل، صربستان و استرالیا به ترتیب با 2، یک و بدون امتیاز رتبه‌های دوم تا چهارم را به خود اختصاص داده‌اند.

dehghan بازدید : 47 سه شنبه 05 خرداد 1394 نظرات (0)
سرپرست تیم ملی ب والیبال گفت: "تمرینات بازیکنان تیم ملی والیبال در تهران با هدف پشتیبانی از تیم در لیگ جهانی است."

طرفداری- محمد حسینی سرپرست تیم ملی ب والیبال درباره تمرینات تیم ملی ب والیبال گفت: "هدف اصلی فدراسیون والیبال از تشکیل این اردو آماده نگهداشتن بازیکنان برای لیگ جهانی است."

وی تصریح کرد: "اگر خدایی نکرده بازیکنی مصدوم شود و یا عملکرد بازیکنی مورد پسند کواچ سرمربی تیم ملی والیبال نباشد، بازیکنان تیم ملی ب جایگزین نفرات اصلی می شوند."

سرپرست تیم ملی ب والیبال گفت: "در حال حاضر 15 بازیکن در این اردو تمرینات خود را زیر نظر دراگان و رضا تندروان پیگیری می کنند و در مدت اعزام تیم ملی والیبال به اردوی فنلاند و جمهوری چک نیز چندین بازیکن بین این دو گروه جابجا شدند."

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، وی از اعزام مصطفی شریفات و فرهاد پیروت پور به اردوی چک و سفر به آمریکا به عنوان نمونه ای از جابجایی ها اشاره کرد و گفت: "همچنین صنوبر که ویزا آمریکا نداشت و یا بازیکنانی همچون آرش کشاورزی و سیامک مرندی به تهران بازگشتند."

حسینی درباره نحوه تمرین بازیکنان این تیم گفت: "تمرین هر هفته شنبه آغاز می شود و بازیکنان بعد از پنج جلسه تمرین، یک جلسه استراحت در عصر روز دوشنبه خواهند داشت. همچنین روز های سه شنبه و چهارشنبه تمرینات ادامه می یابد و روزهای پنج شنبه و جمعه اردو تعطیل می شود."

سرپرست تیم ملی والیبال انگیزه بازیکنان را در این اردو خوب ارزیابی کرد و گفت: "شاید برخی از این بازیکنان در مجموع در لیگ جهانی بازی نکنند، اما فرصت تمرین با مربی خارجی را مغتنم می دانند و از آن بهره های لازم را خواهند برد.

تعداد صفحات : 26

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما عزیزان که باشگاه والیبال میدان آق قلا را دنبال میکنید این باشگاه از نظر عملکرد موفقیت چگونه بوده است؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1032
  • کل نظرات : 58
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 54
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 89
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 424
  • بازدید ماه : 281
  • بازدید سال : 15,476
  • بازدید کلی : 138,084
  • کدهای اختصاصی

    Code Center

    مشاهده صفحه جدید