loading...
والیبال میدان آق قلا
dehghan بازدید : 46 دوشنبه 18 خرداد 1394 نظرات (0)
پیام زیبای سعید معروف برای مردم ایران
 
  
این ها را سعید معروف در اینستاگرامش نوشته است؛«پرچمت بالاست جورى که حالا حالاها دست کسى بهت نمیرسه.تا وقتى خدا اون بالاست نیازى به دایه ى مهربانتر از مادر ندارى.پس بتاز که دعاى ملت باهاته و با افتخار به دشمنات بگو که حتى اگه بازنده هم باشی باز هم اینجا جایى براى شما خالى نیست.مرسى از همه ى کسانى که زحمات این تیم رو قدر میدونن.»

سعید معروف ، کاپیتان تیم ملی والیبال ایران ، بعد از چهارمین شکست در چهارمین بازی، این جمله را برای اینستاگرامش نوشته است. کاپیتان محبوب تیم ملی والیبال اینگونه بار دیگر تاکید کرده ، والیبال تیم مردم است و مردم دوستش دارند . اصلا هم مهم نیست که چند نفر منتقد چه می گویند.
 
dehghan بازدید : 47 دوشنبه 18 خرداد 1394 نظرات (0)
 دسته بندی: والیبال  تاریخ: ۱۳:۲۱:۴۷ ۱۳۹۴/۰۳/۱۸

 

مربی تیم ملی والیبال نوجوانان گفت: اینکه ظریف از بهترین های تیم ملی بود

شکی نیست اما علیزاده هم جزو لیبروهای خوب است که باید از نظر روحی بازسازی شود.

به گزارش کاپ، با بازگشت فرهاد ظریف به تهران، علیزاده و مرندی لیبروهای ایران

خواهند شد. علیزاده در آخرین بازی ایران مقابل لهستان خودش هم از عملکرد خودش

راضی نبود و در مجموع تنها در آن بازی نمایش خوبی از خود به جا نگذاشت

. رضا مومنی در مورد این جا به جایی و غیبت ظریف به خبرنگار کاپ گفت:

اینکه ظریف جزو بهترین لیبروهای ایران است شکی نیست و قطعا غیبت او

به سود تیم ملی نخواهد بود اما علیزاده هم لیبرو بسیار خوبی است که می تواند

در بازی مقابل روسیه تیم را کمک کند. به نظر من او مشکل فنی ندارد و

فقط باید از نظر روحی خودش را بازسازی کند. با چند اشتباه در مسابقاتی

با این سطح، اعتماد به نفس بازیکن آن هم در این پست خیلی متزلزل می شود

و علیزاده باید تا بازی با روسیه به شرایط مطلوب روحی برسد. البته پروسه دریافت

و توپگیری سیستمی است که به چند بازیکن نیاز دارد و فکر می کنم کواچ

در بازی آخر به این ارنج رسید و ترکیب ظریف، عبادی پور و قائمی

خوب جواب داد. حالا علیزاده جای ظریف را در این پست گرفته است

و امیدوارم بهترین عملکردش را داشته باشد.

او در مورد شکست های ایران معتقد بود : باید صبر داشت و فقط نیمه خالی لیوان را ندید

. هنوز ایران شانس بالایی برای صعود دارد و اتفاقی نیافتاده است. بازی های خانگی

ما مانده است و دیدار با روسیه هم می تواند اتفاق خوبی برای ایران باشد. اولین و

آخرین بازی ایران را با هم مقایسه کنید و ببینید تیم چه قدر پیشرفت داشته و

هماهنگ تر شده است. متاسفانه بعضی از دوستان نشستند و منتظرند ایران

با اولیم باخت شروع به انتقاد کنند. به نظر من الان انتقاد چاره ساز نیست

و باید تا آخر مسابقات صبر و نقاط ضعف تیم را توسط کارشناسان ریشه یابی کرد.

مربی تیم ملی نوجوانان در مورد بازی مقابل روسیه گفت: روسیه تیم بسیار قدرتمندی

است که همیشه جزو قدرت ها محسوب می شده اما آنها هم بنا به دلایلی لیگ را

خوب شروع نکردند و بازی با ایران اولین بازی خانگی شان محسوب می شود

و عملکرد بهتری خواهند داشت. به نظر من چهره واقعی ایران را باید از

بازی با روسیه دید چرا که تیم نسبت به گذشته هماهنگ تر شده است و بازی با

روسیه می تواند نقطه شروع پیروزی های ایران باشد.

dehghan بازدید : 56 یکشنبه 17 خرداد 1394 نظرات (0)
سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: در بازی دوم برابر لهستان بسیار جنگنده ظاهر شدیم و امیدوارم در مسابقه‌های بعدی بهتر باشیم.
به گزارش ملیت به نقل از فارس،اسلوبودان کواچ در نشست خبری بعد از دیدار تیم ملی والیبال ایران برابر لهستان که 3 بر 2 به سود میزبان به پایان رسید، اظهار داشت: تبریک می‌گویم. فکر می‌کنم بعد از ست چهارم ما دیگر به بازی ادامه ندادیم و انگار در زمین حضور نداشتیم و آن انگیزه در تیم دیده نمی‌شد.

وی تصریح کرد: به دست آوردن یک امتیاز برای برد کافی نیست و به نظر من باید هر لحظه برای پیروزی تلاش کرد؛ البته گفتنش آسان، اما عمل کردن به آن خیلی سخت است. چون طرف مقابل قهرمان جهان است و بازیکنان و مربی فوق العاده‌ای دارد.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران افزود: لهستان نظم تیمی بسیار خوبی دارد و در طول بازی بسیار با سازماندهی مناسبی بازی کرد. فکر می‌کنم ما هم خوب بازی کردیم و توانایی و کیفیت بهتر بازی کردن را نیز داریم. امیدوارم در هر مسابقه بهتر و بهتر شویم.

بوبان کواچ با تاکید بر اینکه تیم ایران در بازی دوم برابر لهستان بسیار جنگنده ظاهر شد، تاکید کرد: به تماشاگران فوق العاده لهستان تبریک می گویم و امیدوارم دوباره در این کشور به میدان برویم.
dehghan بازدید : 109 یکشنبه 17 خرداد 1394 نظرات (0)
سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: «امشب برابر لهستان بسیار جنگیدیم و امیدوارم در هر مسابقه بهتر و بهتر شویم.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، اسلوبودان کواچ در در خصوص دیدار تیم ملی والیبال ایران برابر لهستان که سه بر دو به سود میزبان به پایان رسید، اظهار داشت: «تبریک می گویم. فکر می کنم بعد از ست چهارم ما دیگر به بازی ادامه ندادیم و انگار در زمین حضور نداشتیم و آن انگیزه در تیم دیده نمی‌شد.»

 

وی تصریح کرد: «به دست آوردن یک امتیاز برای برد کافی نیست و به نظر من باید هر لحظه برای پیروزی تلاش کرد. البته گفتنش آسان، اما عمل کردن به آن خیلی سخت است. چون طرف مقابل قهرمان جهان است و بازیکنان و مربی فوق العاده ای دارد.»

 

سرمربی تیم ملی والیبال ایران افزود: «لهستان نظم تیمی بسیار خوبی دارد و در طول بازی بسیار با سازماندهی مناسبی بازی کرد. فکر می‌کنم ما عالی بازی نکردیم و توانایی و کیفیت بهتر بازی کردن را نیز داریم. امیدوارم در هر مسابقه بهتر و بهتر شویم.»

 

وی تاکید کرد: «امشب بسیار جنگیدیم. به تماشاگران فوق العاده لهستان تبریک می گویم و امیدوارم دوباره در این کشور بازی کنیم.»

 

* معروف: بهتر از دیروز بازی کردیم

سعید معروف گفت: «مسابقه سختی برابر لهستان داشتیم اما بهتر از دیروز بازی کردیم.»

 

سرگروه تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: «باز هم این پیروزی را به تیم لهستان تبریک می گویم.»

 

وی تصریح کرد: «بازی سختی بود. ما بهتر از دیروز بازی کردیم. ولی در دیدار امروز تنها 4 ست اول را بازی کردیم و این برای برد کافی نبود.»

 

بهترین پاسور جهان گفت: «ما ست پنجم را خیلی بد شروع کردیم و زمانی که عقب افتادیم جبران امتیازات بسیار سخت شد. بازی سختی بود. من هنوز آمار را ندیدم ولی آن ها در دفاع و استفاده از توپ های برگشتی خوب ظاهر شدند. ما از این بازی یک امتیاز گرفتیم و باید به فکر بازی های دیگرمان در ایران باشیم.»

 

* محمودی: مسابقه دوم با لهستان بهترین بازی ایران بود

شهرام محمودی گفت: «به نظر من مسابقه دوم با لهستان بهترین بازی ایران در لیگ جهانی امسال بود.»

 

امتیازآورترین بازیکن تیم ایران در دو دیدار برابر لهستان افزود: «امروز بهترین مسابقه ایران در لیگ جهانی امسال بود.»

 

وی با بیان اینکه هنوز با تیم واقعی ایران فاصله داریم، گفت: «خوشحال کننده است که در دومین مسابقه با لهستان یک امتیاز کسب کنیم تا کمکی به ایجاد اعتماد به نفس بازیکنان باشد.»

 

ملی پوش والیبال ایران تاکید کرد: «توانایی برگشت به تیم اصلی ایران را داریم و برای رسیدن به این هدف باید اشتباهات خود را کاهش دهیم.»

 

وی با بیان اینکه در مسابقه دوم با لهستان در ست پنجم اشتباهات زیادی در اسپک و دریافت داشتیم، گفت: «متاسفانه اختلاف امتیاز زیاد شد و نتوانستیم جبران کنیم.»

 

محمودی کسب یک امتیاز را برای دو مسابقه هفته آینده با روسیه مهم دانست و گفت: «روسیه نیز شرایط یکسانی با ما دارد اما این امتیاز می تواند از نظر روحی و روانی فشار به بازیکنان را کاهش دهد.»

 

وی در پایان تاکید کرد: «‌حریفان ایران واقعا قدرتمند هستند و امیدوارم مردم درک کنند که نمایندگان والیبال آنان با چه تیم های بزرگی مسابقه می دهند. طبیعی است که جلوی این تیم ها بازی کردن خیلی مشکل است اما رفته رفته آمادگی مان بیشتر می شود.»

 

* مهدوی: تیم ایران نیاز به یک پیروزی دارد

مهدی مهدوی گفت: «فشار زیادی بر روی بازیکنان ایران است و نیاز به یک برد داریم تا بر مشکلات غلبه کنیم.»

 

پاسور تیم ملی والیبال بعد از پایان دیدار دو تیم ایران و لهستان افزود: «در این مسابقه خیلی خوب شروع کردیم و بازی مناسبی نیز به نمایش گذاشتیم.»

 

وی با بیان اینکه اگر این بازی را روز گذشته برابر لهستان انجام می دادیم، حتما سه بر صفر به پیروزی می رسیدیم، گفت: «البته بدشناس هم بودیم چون امروز لهستان نیز خیلی خوب بازی کرد و اگر مانند دیروز بود، حتما سه امتیاز را گرفته بودیم.»

 

پاسور تیم ملی والیبال با بیان اینکه بازی کردن در لهستان بسیار سخت است، گفت: «تیم ایران به یک پیروزی نیاز دارد تا روحیه بازیکنانش خوب شود. گرفتن یک امتیاز از لهستان خوب است اما کافی نیست.»

 

مهدوی گفت: «البته قول می دهم که در بازی های خانگی جبران خواهیم کرد. اما اگر با پیروزی به روسیه می رفتیم خیلی بهتر بود.»

 

وی درباره شکست در ست پنجم نیز گفت: «مسابقه با قهرمان جهان سخت است. در ست پنجم بازیکنان هماهنگی خود را از دست دادند.»

 

* علیزاده: فشار مسابقات بر عملکرد بازیکنان تاثیر گذار است

عبدالرضا علیزده گفت: «بازیکنان فشار روحی و روانی زیادی را تحمل می کنند و این مشکل تاثیر زیادی در عملکرد آنان گذاشته است.»

 

لیبروی تیم ملی والیبال با بیان اینکه من نیز از عملکرد خودم راضی نیستم و از مردم ایران نیز معذرت خواهی می کنم، افزود: «نتوانستم آنگونه که می خواهم بازی کنم و تمام بازیکنان با این مشکل روبرو هستند.»

 

وی با بیان اینکه لهستان تیم قدرتمندی است و سال گذشته نیز ایران در این کشور دو بازی خود را بدون کسب امتیاز پشت سر گذاشت، گفت: «همین که موفق به کسب یک امتیاز از قهرمان جهان شدیم، خوب است اما دلیل بر رضایت از عملکرد خودمان نیست.»

 

لیبروی تیم ملی والیبال تاکید کرد: «امروز می توانستیم ببریم اما دیگر نتیجه اینگونه شد اما باید در روسیه موفق به کسب امتیاز شویم. روسیه نیز یک امتیازی است و هر دو تیم شرایط سختی را دنبال می کنند.»

 

وی گفت: «به نظر من تیم ایران می تواند در شش مسابقه خود در تهران ۱۸ امتیاز کسب کند و برای اطمینان بیشتر باید در روسیه نیز امتیاز خوبی به دست آوریم.»

 

علیزاده در پایان بار دیگر از مردم عذر خواهی کرد و گفت: «نتوانستیم آنگونه که دوست داشتیم بازی کنیم.»

 

تیم ملی والیبال ایران با کسب یک امتیاز از مسابقه دوم با لهستان خود را برای رویارویی با روسیه قهرمان المپیک در هفته پنجم لیگ جهانی آماده خواهد کرد.

dehghan بازدید : 93 پنجشنبه 14 خرداد 1394 نظرات (0)
تشکری می گوید:«عملکرد تیم ملی در بازی با آمریکا خوب بود اما نباید فراموش کرد که گرفتن امتیاز از تیمی چون آمریکا خیلی دشوار است و مطمئنم تیم ملی مثل دوره های قبل بازی به بازی بهتر می‌شود.»
ورزش > والیبال - تشکری می گوید:«عملکرد تیم ملی در بازی با آمریکا خوب بود اما نباید فراموش کرد که گرفتن امتیاز از تیمی چون آمریکا خیلی دشوار است و مطمئنم تیم ملی مثل دوره های قبل بازی به بازی بهتر می‌شود.»
ایسنا نوشت:آرمین تشکری اظهار کرد: تماشای بازی هم تیمی‌هایم از گیرنده‌های تلویزیونی سخت است! روزهای خوبی را کنار تک تک ملی‌پوشان در کشورهای مختلف گذرانده‌ام و با آنها خاطرات شیرینی دارم. حالا که بازی آنها را می‌بینم دلتنگ هم تیمی‌ها و بازی در لیگ جهانی شده‌ام اما مردم بدانند شرایط طوری بود که باید در ایران می‌ماندم وگرنه مثل همیشه دوست داشتم مانند یک سرباز به وطن خدمت کنم.
وی اضافه کرد: بعد از اردوی تیم ملی والیبال در فروردین ماه بخاطر مسائل شخصی از تیم ملی کنار کشیدم. این اولین بار است که در این رابطه صحبت می‌کنم و تا به حال با هیچ خبرنگاری حرف نزده‌ام. اگر جایی از من صحبتی انتشار یافته صحت ندارد. احساس می کنم صحبت کنم هم به ضرر خودم تمام می‌شود و هم تیم ملی به حاشیه می‌رود. باز هم تاکید می کنم اگر مشکلات شخصی کمتری داشتم در صورت صلاحدید کادرفنی همراه با تیم ملی به لیگ جهانی می‌رفتم.
تشکری درباره دو دیدار ابتدایی تیم ملی برابر امریکا تاکید کرد: عملکرد بازیکنان خوب بود اما نباید فراموش کرد که آمریکا تیمی است که امتیازگیری از آن دشوار است. ما سومین دوره حضور خود در لیگ جهانی را تجربه می‌کنیم و مثل دوره قبل بازی به بازی بهتر خواهیم شد.
سرعتی‌زن تیم ملی در پاسخ به این سوال که به بازگشت به تیم ملی فکر می‌کنی یا خیر؟ گفت: قطعا همینطور است. خیلی دوست دارم به تیم ملی برگردم و امیدوارم کادر فنی مرا دعوت کند.
تشکری در پایان درباره آکادمی مدنظر خود هم بیان کرد: قرار بود در همدان آکادمی تاسیس کرده و پیشکسوتان والیبال را دور هم جمع کنم. متاسفانه در همدان اسپانسر وجود ندارد و از من در راستای اهداف بزرگی که داشتم حمایت نشد. 
 
منبع: ایسنا
dehghan بازدید : 69 پنجشنبه 14 خرداد 1394 نظرات (0)
ارسال به دوستان
در آستانه دیدار با لهستان
ظریف: والیبالیست‌ها به انرژی مثبت مردم نیاز دارند/ برای نتیجه گرفتن نیاز به زمان داریم

لیبروی تیم ملی والیبال گفت: مردم ایران همیشه حامی والیبال بودند و اکنون نیز برای ادامه لیگ جهانی نیاز به انرژی مثبت مردم خوب ایران داریم.

خبرگزاری فارس: ظریف: والیبالیست‌ها به انرژی مثبت مردم نیاز دارند/ برای نتیجه گرفتن نیاز به زمان داریم
 

 

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، فرهاد ظریف درباره شرایط تیم ملی والیبال قبل از مسابقه با لهستان گفت: سفر طولانی، خسته کننده و 18 ساعته از آمریکا به لهستان داشتیم و به رغم گذشت یک روز هنوز از نظر جغرافیایی و زمانی با لهستان هماهنگ نشدیم.
وی با بیان اینکه دیشب من ساعت 11 خوابیدم اما سه و نیم بیدار شدم و دیگر نتوانستم بخوابم، گفت: تا مشکلات اختلاف ساعت با آمریکا برطرف نشود، تیم به شرایط ایده آل نمی‌رسد. البته چهارشنبه دو تمرین داشتیم که صبح وزنه و عصر تمرین توپی بود.
لیبروی تیم ملی والیبال در باره شرایط مسابقه با لهستان گفت:‌ شرایط تیم ملی والیبال لهستان نیاز به گفتن ندارد، همه علاقه مندان به والیبال می‌دانند که این کشور چه جایگاهی در والیبال جهان دارد و قهرمان جهان در سال گذشته هم بوده است.
وی در ادامه با اشاره به برخی مطالب شبکه‌های اجتماعی درباره دو شکست تیم ایران برابر آمریکا گفت: مردم به درستی می‌دانند که رقابت‌های تیم ایران امسال چقدر سخت است. سه قدرت برتر والیبال جهان همگروه ایران هستند. آمریکا قهرمان لیگ جهانی، روسیه قهرمان المپیک و لهستان قهرمان جهان، بنابراین تیم ایران برای نتیجه گرفتن زمان نیاز دارد تا نتیجه بگیریم. مهم این است که بازیکنان تلاش خود را می کنند.
ظریف با یادآوری نتایج سال گذشته ایران در لیگ جهانی گفت: سال گذشته نیز در بازی های خارج از خانه به ایتالیا و لهستان باختیم و تنها از برزیل یک برد سه امتیازی و یک شکست سه بر دو به دست آوردیم و چهار امتیاز کسب کردیم.
وی تاکید کرد: رقابت با قدرت‌های والیبال جهان خیلی سخت است اما تیم ملی والیبال تمام تلاش خود را برای آوردن شادی به خانه های ایرانیان خواهد کرد. مردم هم انرژی مثبت برای بازیکنان تیم ایران بفرستند.

dehghan بازدید : 54 چهارشنبه 13 خرداد 1394 نظرات (0)
پیشکسوت ارومیه‌ای والیبال کشور:
بازیکنان ایران هنوز به هماهنگی و انسجام لازم نرسیده‌اند/اشتباهات فردی بازیکنان مقابل آمریکا زیاد بود

پیشکسوت ارومیه‌ای والیبال ایران گفت: بازیکنان ایران هنوز به هماهنگی و انسجام لازم نرسیده‌اند.

خبرگزاری فارس: بازیکنان ایران هنوز به هماهنگی و انسجام لازم نرسیده‌اند/اشتباهات فردی بازیکنان مقابل آمریکا زیاد بود
 

یدالله کارگرپیشه در خصوص بازی‌های تیم ملی والیبال در لیگ جهانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار کرد: تیم ایران بازی نسبتا خوبی در مقابل آمریکا به نمایش گذاشت و طبیعی بود که کار سختی در مقابل قهرمان دنیا در پیش داشته باشیم.

وی افزود: هرچند بازی مقابل آمریکا دشوار بود، چراکه آمریکا یکی از بهترین و قدرتی‌ترین والیبال‌های دنیا را به نمایش می‌گذارد اما تیم ایران می‌توانست برنده از بازی خارج شود، در واقع اشتباهات زیاد در بازی باعث شد تا تیم از لحاظ روحی افت کند.

کارگرپیشه گفت: در هر دو بازی مقابل تیم آمریکا تیم ایران خصوصا در ست‌های اول و دوم تمرکز لازم را نداشت و همین امر موجب شد تا آمار اشتباهات فردی بازیکنان افزایش پیدا کند.

پیشکسوت ارومیه‌ای والیبال کشور ادامه داد: آمریکا با افزودن دو بازیکن جوان و ارزشمند به ترکیب تیم خود هم از لحاظ جنگندگی و میانگین قدی شرایط بهتری را ایجاد کرده است.

وی تصریح کرد: هر 6 بازیکن داخل زمین آمریکا از قد بلندی برخوردار بودند و تمام آن‌ها سرویس‌های پرشی با ریسک بالا را بسیار خوب می‌زدند.

کارگرپیشه اذعان کرد: والیبال ایران سریع‌تر از والیبال آمریکا است، اما مشکل تیم ایران در دریافت حل نشده و همین امر سبب می‌شود تا توپ به دست پاسور نرسد و تیم در حمله با مشکل مواجه شود.

پیشکسوت والیبال ایران اظهار کرد: سه فاکتور اساسی آمادگی جسمانی، شرایط  روحی و روانی و تکنیک بالا برای یک بازیکن بسیار مهم است و در صورت نبود هر کدام یک بازیکن کارایی خود را از دست خواهد داد.

وی افزود: به نظر می‌آید بازیکنان تیم ایران هنوز به هماهنگی و انسجام لازم نرسیده‌اند، ضمن اینکه از نظر آمادگی جسمانی هم افت داشته‌اند، اما امیدوارم در ادامه نتایج قابل قبولی مقابل لهستان کسب کنند.

کارگرپیشه با بیان اینکه اینکه انتظار داشتم تیم ایران در دو دیدارش با آمریکا لااقل دو امتیاز می‌گرفت، گفت: کسب امتیاز می‌توانست روحیه بازیکنان را برای دیدارهای لهستان بیشتر و شرایط را برای صعود هموارتر کند.

سرمربی سابق تیم ملی والیبال ادامه داد: امیدوارم در چهار بازی خارج از خانه باقیمانده بتوانیم امتیازهای خوبی جمع کنیم تا در مسابقات خانگی با کسب امتیازات لازم بتوانیم جزو دو تیم به مرحله بعدی صعود کنیم.

وی در پایان با بیان اینکه کواچ شعور والیبالی بالایی دارد، تصریح کرد: وقتی تیمی از نظر امتیاز عقب می‌افتد دچار افت روانی می‌شود و یک سرمربی باهوش و کاردان باید بداند که عصبانیت به هیچ وجه کارساز نیست و آرامش یکی از خصوصیات بارز یک مربی خوب و با تجربه است.

تیم ملی والیبال ایران در هفته سوم لیگ جهانی والیبال در هر دو دیدار مقابل آمریکا 3 بر 1 نتیجه را به مدافع عنوان قهرمانی این رقابت‌ها واگذار کرد.

 

ملی‌پوشان در دو بازی آینده خود روزهای 15 و 16 خرداد ماه با تیم ملی لهستان قهرمان مسابقات جهانی 2014 در شهر چنستوهوا پیکار خواهد کرد.

dehghan بازدید : 61 چهارشنبه 13 خرداد 1394 نظرات (0)

بیست و ششمین دوره لیگ جهانی والیبال؛

برنامه هفته چهارم لیگ جهانی والیبال اعلام شد/15 و 16 خرداد لهستان-ایران

ایلنا: هفته چهارم لیگ جهانی والیبال از روز جمعه ۱۵ خردادماه آغاز می‌شود و با برگزاری ۲۰ دیدار در مدت سه روز پیگیری خواهد شد.

برنامه هفته چهارم لیگ جهانی والیبال اعلام شد/15 و 16 خرداد لهستان-ایران

به گزارش ایلنا، چهارمین هفته لیگ جهانی والیبال با برگزاری ۲۰ دیدار (۸ مسابقه سطح یک و ۱۲ دیدار سطح دو) پیگیری می‌شود که در مهمترین این رقابت ها تیم ملی والیبال ایران در دو مسابقه به مصاف لهستان قهرمان جهان سال ۲۰۱۴ خواهد رفت.

برنامه کامل دیدارهای هفته چهارم لیگ جهانی به قرار زیر است:

سطح یک
جمعه ۱۵ خردادماه
* برزیل - استرالیا
* لهستان - ایران
* ایتالیا - صربستان
* آمریکا - روسیه

شنبه ۱۶ خردادماه
* لهستان - ایران
* آمریکا - روسیه

یکشنبه ۱۷ خردادماه
* برزیل - استرالیا
* ایتالیا - صربستان

رده‌بندی تیم‌های سطح یک در ابتدای هفته چهارم لیگ جهانی به شرح زیر است:
گروه A: ایتالیا ۶ امتیاز، برزیل ۵ امتیاز، صربستان یک امتیاز و استرالیا صفر امتیاز
گروه B: آمریکا ۶ امتیاز، لهستان ۵ امتیاز، روسیه یک امتیاز و ایران بدون امتیاز

سطح دو
جمعه ۱۵ خردادماه

* فنلاند - پرتغال
* کانادا - آرژانتین
* کوبا - بلغارستان

شنبه ۱۶ خردادماه
* کره جنوبی - جمهوری چک
* ژاپن - فرانسه
* هلند - بلژیک
* فنلاند - پرتغال
* کانادا - آرژانتین
* کوبا - بلغارستان

یکشنبه ۱۷ خردادماه
* کره جنوبی - جمهوری چک
* ژاپن - فرانسه
* هلند - بلژیک

رده‌بندی گروه‌های سطح دو لیگ جهانی در ابتدای هفته چهارم به قرار زیر است:
گروه C: کانادا ۱۰ امتیاز، آرژانتین ۴ امتیاز، بلغارستان ۲ امتیاز و کوبا ۲ امتیاز
گروه D: فرانسه ۶ امتیاز، ژاپن ۴ امتیاز، جمهوری چک ۲ امتیاز و کره جنوبی بدون امتیاز
گروه E: بلژیک ۱۰ امتیاز، هلند ۵ امتیاز، فنلاند ۲ امتیاز و پرتغال یک امتیاز

dehghan بازدید : 56 دوشنبه 11 خرداد 1394 نظرات (0)

حضور یکی از برادران ترکمن با لباس سنتی ترکمن در بازی ایران با آمریکا در لس آنجلس آمریکا در حمایت از تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران

 بانوان محجبه بازی والیبال ایران - آمریکا بالگوی گنبد پایتخت والیبال ایرن در قلب آمریکا باعکسی از فرهاد قائمی

dehghan بازدید : 52 دوشنبه 11 خرداد 1394 نظرات (0)

سیدعباسی: ایران در دریافت اول مشکل دارد

» سرویس: ورزشي - توپ و تور
1433129201361_157.jpg

کارشناس والیبال با اشاره به عملکرد تیم ملی در لیگ جهانی گفت: آمریکا آنقدر خوب بازی کرد که به تیم ایران فرصت ارائه نمایش نداد.

 

جهانگیر سیدعباسی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: تیم ایران قدری به زمان نیاز دارد تا رفته رفته بازی های بهتری را به نمایش بگذارد. فراموش نکنیم که آمریکا از امتیاز میزبانی برخوردار بود و از این شرایط برای تسلط بر بازی استفاده می‌کرد. شاید بتوان گفت آمریکا به ایران فرصت نداد تا نمایشی داشته باشد.

 

وی افزود: والیبال ایران همیشه در دریافت اول مشکل داشته است. ما در بازی های داخلی دیگر سرویس پرشی نمی زنیم. اما آمریکایی ها همه سرویس های خوب پرشی می زنند. ما همیشه مقابل تیم هایی که سرویس پرشی خوب می زنند، به مشکل می خوریم. اگر مشکل دریافت قدری بهتر شود قطعا هماهنگی بازیکنان هم بهتر می شود.

 

کارشناس والیبال درباره افت روحیه بازیکنان خاطرنشان کرد: مسائل روانی همیشه مهم است. من اطلاع چندانی از شرایط داخل تیم ندارم ولی می دانم روحیه بازیکنان خیلی مهم است. امسال خیلی ها انتظار بیشتری از تیم ملی داشتند. امیدوار هستم تیم ملی در بازی های آینده باز هم بهتر شود. امروز هر یک از بازیکنان ایران در جهان والیبال برند شده اند و برای اعتبار و برند خود هم که شده بیشتر تلاش می کنند.

 

سیدعباسی تاکید کرد: باخت ما به آمریکا بد بود. اما حادثه بدتر این بود که لهستان دو بازی را از روسیه برد. در این گروه لهستان حریف اصلی ایران است. لهستان با دو پیروزی شرایط بهتری از نظر روحی دارد. البته باور دارم که تیم ایران هم توانایی پیروزی بر لهستان و آمریکا را دارد. ما باید تلاش کنیم از بازی‌های خرج از خانه امتیاز بگیریم. در خانه هم باید امریکا و لهستان را شکست دهیم. اگر در تهران سرویس موثری بزنیم حتی پیروزی بر روسیه هم دور از ذهن نیست.

تعداد صفحات : 104

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما عزیزان که باشگاه والیبال میدان آق قلا را دنبال میکنید این باشگاه از نظر عملکرد موفقیت چگونه بوده است؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1032
  • کل نظرات : 58
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 47
  • آی پی دیروز : 54
  • بازدید امروز : 52
  • باردید دیروز : 89
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 445
  • بازدید ماه : 302
  • بازدید سال : 15,497
  • بازدید کلی : 138,105
  • کدهای اختصاصی

    Code Center

    مشاهده صفحه جدید