loading...
والیبال میدان آق قلا
dehghan بازدید : 57 دوشنبه 11 خرداد 1394 نظرات (0)

 

اعتراف تلخ سعید معروف پس از باخت به آمریکا

اعتراف تلخ سعید معروف پس از باخت به آمریکا

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران از بازی برابر آمریکا به عنوان بدترین بازی خود در چند سال اخیر یاد کرد.
 

به گزارش فرهنگ نیوز ، بدترین بازی سعید معروف در چند سال اخیربه گزارش مشرق، سعید معروف در نشست خبری بعد از دومین دیدار ایران و آمریکا اظهار داشت: چیز زیادی برای گفتن ندارم. این بدترین بازی من در چند سال اخیر بود.

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران گفت: سطح والیبال آمریکا بسیار بالا و حرفه‌ای است. باید از بازی امروز آمریکا درس بگیریم و در بازی‌های آتی لیگ جهانی از تجربه این دو مسابقه استفاده کنیم.

معروف در پاسخ به این پرسش که تیم ایران چگونه در ست سوم ایران به بازی برگشت، گفت: وقتی حریف در دو ست اول و دوم به آسانی پیروز می‌شود، بازیکنانش فکر می‌کنند که همه چیز به پایان رسیده است و از تمام قدرت‌شان در ست سوم استفاده نمی‌کنند. در مجموع فکر می‌کنم تیم ایران عملکرد خوبی نداشت و این آمریکا بود که خیلی خوب بازی کرد.

معروف در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه بازی دیروز بهتر از دیدار امروز بود، گفت: ما دیروز دو جلسه آنالیز داشتیم و سعی کردیم اشتباهات‌مان را بررسی کنیم اما وقتی می‌دیدیم که در هر ست آمریکا در چند امتیاز آغازین از ما پیشی می‌گیرد، تمرکز خود را از دست می‌دادیم و کار چندانی از دست‌مان بر نیامد.

تیم ملی والیبال ایران در هفته سوم لیگ جهانی والیبال دو دیدار برابر آمریکا داشت که در هر دو مسابقه 3 بر یک مغلوب مدافع عنوان قهرمانی این رقابت‌ها شد. ملی‌پوشان کشورمان در هفته چهارم لیگ جهانی در دو مسابقه به مصاف لهستان، قهرمان سال 2014 جهان می‌روند.

dehghan بازدید : 56 دوشنبه 11 خرداد 1394 نظرات (0)

 

مشکل اصلی تیم ملی والیبال از نظر کواچ

مشکل اصلی تیم ملی والیبال از نظر کواچ

سرمربی تیم ملی والیبال ایران با ابراز تأسف از شکست تیمش مقابل آمریکا گفت: چه می‌توانم بگویم وقتی بازیکنانم با این همه اشتباه و خطا در زمین بازی کردند.
 

به گزارش فرهنگ نیوز، اسلوبودان کواچ در نشست خبری بعد از دومین دیدار ایران و آمریکا اظهار داشت: تیم ملی والیبال آمریکا در این مسابقه خیلی خوب بازی کرد.

وی با بیان اینکه بازیکنان ایران اشتباهات زیادی داشتند، گفت: چه می‌توانم بگویم وقتی بازیکنانم با این همه اشتباه و خطا در زمین بازی کردند؟! من با تیم ایران کم‌وبیش در 60 بازی حضور داشته‌ام ولی هنوز هم نمی‌دانم چرا بازیکنان من از خطا کردن می‌هراسند.

وی تأکید کرد: باید این مشکل را حل کنم. سال گذشته وضعیت تیم بهتر بود، حداقل اینکه دو ست را می‌بردیم. در کل، تیم خوب بود اما اشتباهات فاحشی داشت که می‌توان گفت ایران واقعی فقط لحظاتی در زمین حضور داشت.

تیم ملی والیبال ایران در هفته سوم لیگ جهانی والیبال دو دیدار با آمریکا داشت که در هر دو مسابقه 3 بر یک مغلوب مدافع عنوان قهرمانی این رقابت‌ها شد. ملی‌پوشان کشورمان در هفته چهارم لیگ جهانی در دو مسابقه به مصاف لهستان قهرمان سال 2014 جهان می‌روند.

dehghan بازدید : 61 دوشنبه 11 خرداد 1394 نظرات (0)
سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: در مسابقه برابر آمریکا تنها لحظاتی تیم ملی واقعی والیبال ایران را دیدم و نمی‌دانم چرا بازیکنانم می‌ترسند.
کد خبر: ۵۰۵۱۱۸
تاریخ انتشار:۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۰-01 June 2015
 
 
سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: در مسابقه برابر آمریکا تنها لحظاتی تیم ملی واقعی والیبال ایران را دیدم و نمی‌دانم چرا بازیکنانم می‌ترسند.
به گزارش ایسنا، اسلوبودان کواچ پس از دومین باخت مقابل آمریکا اظهار کرد: تیم ملی والیبال آمریکا در این مسابقه خیلی خوب بازی کرد. بازیکنان ما اشتباه و خطا داشنند. من با تیم ایران حدوداً در شصت مسابقه حضور داشتم و هنوز هم نمی‌دانم چرا بازیکنانم از خطا کردن می‌هراسند.
وی تاکید کرد: باید این مشکل را حل کنم. سال گذشته وضعیت تیم بهتر بود، حداقل اینکه دو ست را می بردیم. در کل، تیم خوب بود اما اشتباهات زیادی داشت که می‌توان گفت ایران واقعی فقط لحظاتی در زمین حضور داشت.
dehghan بازدید : 52 شنبه 09 خرداد 1394 نظرات (0)
شاگردان خولیو ولاسکو موفق شدند با شکست دادن کوبا، مقتدرانه لیگ جهانی را آغاز کنند.
گزارش بازی

طرفداری- دو تیم در اولین دیدار خود در لیگ جهانی، از بامداد امروز به وقت ایران در آرژانتین به مصاف یکدیگر رفتند. در این دیدار، شاگردان ولاسکو که از مدعیان صعود به مرحله نهایی رقابت ها هستند، موفق شدند در سه ست متوالی کوبا که یکی از قدرت های قدیمی والیبال جهان است را شکست دهند. آرژانتین در این دیدار، موفق شد با نتایج 25-18، 25-19 و 25-18 در سه ست کوبا را ببرد تا موقتاً در جایگاه دوم جدول رده بندی قرار بگیرد. در این گروه، تیم های کانادا و بلغارستان نیز حضور دارند و دو تیم از این گروه راهی مرحله بعد خواهند شد و برای صعود به مرحله نهایی لیگ جهانی، در پلی آف شرکت خواهند کرد. یکی از تیم های صعود کننده از این گروه، قطعاً بلغارستان، میزبان مرحله پلی آف برای صعود به مرحله نهایی است. 

آمار این بازی و امتیاز آورترین بازیکنان هر تیم

dehghan بازدید : 48 شنبه 09 خرداد 1394 نظرات (0)

لیگ جهانی والیبال 2015

دومین شکست روسیه از لهستان/ برتری سخت برزیل برابر صرب‌ها

ایلنا: مسابقات لیگ جهانی والیبال با برتری تیم‌های برزیل و روسیه دنبال شد و تیم ملی والیبال کشورمان فردا به مصاف آمریکا می‌رود.

دومین شکست روسیه از لهستان/ برتری سخت برزیل برابر صرب‌ها

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم های والبیال روسیه و لهستان دیشب در دومین مسابقه خود در لیگ جهانی سال ۲۰۱۵ به مصاف یکدیگر رفتند که ملی پوشان روسیه باز هم مغلوب میزبان خود شدند.

تیم ملی والیبال لهستان در این مسابقه 3 بر 2 به پیروزی رسید و با سه امتیاز دوشب گذشته جمع امتیازهای خود را به 5 رساند تا همچنان در صدر گروه B لیگ جهانی والیبال در سطح یک باشد.

تیم ملی والیبال روسیه در ست های دوم و سوم با امتیازهای ۲۶ بر ۲۴ و ۲۵ بر ۲۰ به پیروزی رسید اما در ست های اول، چهارم و پنجم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۱۹ و ۱۸ بر ۱۶ مغلوب شد و تنها یک امتیاز به دست آورد. روسیه با این نتیجه در جایگاه دوم گروه باقی‌ماند.

تیم ملی والیبال لهستان شب پیش نیز موفق به شکست سه بر صفر روسیه قهرمان المپیک ۲۰۱۲ لندن و لیگ جهانی سال ۲۰۱۳ شده بود.

 

میزبان با برد آغار کرد

تیم ملی والیبال برزیل در نخستین مسابقه خود در لیگ جهانی سال ۲۰۱۵ به سختی صربستان را از پیش رو برداشت.

هفته سوم لیگ جهانی والیبال از پنج‌شنبه هفته گذشته آغاز شد و امروز در دومین روز این رقابت ها تیم ملی والیبال برزیل میزبان صربستان بود.

تیم ملی والیبال برزیل که به دلیل میزبانی مرحله نهایی لیگ جهانی امسال استرس صعود ندارد، در نخستین مسابقه خود در گروه A سطح یک این رقابت ها به سختی و 3 بر 2 صربستان را شکست داد.

برزیلی‌ها در ست های اول و چهارم با امتیازهای ۲۶ بر ۲۴ و ۲۸ بر ۲۶ مغلوب شدند اما در ست های دوم، سوم و پنجم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۱۷، ۲۵ بر ۲۲ و ۱۵ بر ۱۱ به پیروزی رسیدند تا 2 امتیاز از نخستین مسابقه خود به دست آورند.

در دیگر مسابقه این گروه ایتالیا سه بر یک استرالیا شکست داد و با سه امتیاز در صدر جدول قرار گرفت. برزیل و صربستان با دو و یک امتیاز در جایگاه های دوم و سوم قرار گرفتند و استرالیا بدون امتیاز نیز در انتهای جدول این گروه است.

در دیگر دیدارهای امروز لیگ جهانی و در گروه A برزیل سه بر دو صربستان را شکست داد و ایتالیا نیز سه بر یک استرالیا را از پیش رو برداشت.

 تیم ملی والیبال ایران، ساعت 6:30 صبح فردا در لس‌آنجلس به مصاف آمریکا می‌رود.

 

dehghan بازدید : 238 شنبه 09 خرداد 1394 نظرات (0)

سرمربی تیم ملی والیبال آمریکا: ایرانی ها شناخت کاملی از ما دارند

 

 

سرمربی تیم ملی والیبال آمریکا گفت: ایران هر سال بهتر و بهتر می‌شود و ما باید برای مقابله با آنها به خوبی آماده شویم.

 

به گزارش شفقنا ورزشی، تیم ملی والیبال ایران در نخستین بازی خود در لیگ جهانی ۲۰۱۵ از ساعت ۶:۴۰ صبح فردا (یکشنبه) در لس آنجلس به مصاف تیم ملی آمریکا می‌رود. سایت فدراسیون والیبال آمریکا در مورد این بازی نوشت: ایران تیمی است که آمریکا بعد از ۶ بازی در تورنمنت‌های مختلف به خوبی آن را می‎شناسد. ایران در مرحله نهایی لیگ جهانی ۲۰۱۴ از آمریکا شکست خورد اما در مسابقات قهرمانی جهان سال ۲۰۱۴ موفق به شکست آمریکا شد.
جان اسپراو، سرمربی تیم ملی آمریکا در این مورد می‌گوید: ایران هر سال بهتر و بهتر می‌شود و ما باید برای مقابله با آنها به خوبی آماده شویم. ما تیم ایران را به خوبی می‌شناسیم ولی آنها هم در مقابل شناخت کاملی از ما دارند.

dehghan بازدید : 55 شنبه 09 خرداد 1394 نظرات (0)

باید با تمام توان بجنگیم

کواچ: شرایط محمودی رضایت‌بخش است/ غفور در 3 بازی نخست به میدان می‌رود

ایلنا: سرمربی تیم ملی والیبال ایران با اظهار رضایت از شرایط شهرام محمودی اظهار کرد در 3 بازی نخست امیر غفور به میدان می‌رود.

کواچ: شرایط محمودی رضایت‌بخش است/ غفور در 3 بازی نخست به میدان می‌رود

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، اسلوبودان کواچ پس از آخرین تمرین خود پیش از مسابقه با آمریکا افزود: تیم ایران در شرایط خوبی قرار دارد. ملی پوشان در چند نوبت با تمرکز بالایی تمرینات را پیگیری کردند.

وی با بیان اینکه فردا مسابقه بسیار سختی خواهیم داشت، تصریح کرد: باید با تمام توان‌مان در بازی نخست بجنگیم تا به پیروزی برسیم. آمریکا یکی از برترین‌های دنیاست. علاوه بر این که از امتیاز میزبانی هم برخوردار است.

بوبان با یادآوری اینکه تیم ملی والیبال ایران باید در زمین آمریکا و در لس آنجلس بازی کند، گفت: از طرفی دیگر، من هم بازیکنان خوبی در اختیار دارم که در سطح حرفه ای بازی می‌کنند که باید عملکرد خوب خود را باز هم فردا و پس فردا در زمین به نمایش بگذارند.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران در ادامه افزود: در گروه سختی قرار داریم. همه بازی‌های این گروه سخت است و نباید فکر کنیم که چون روسیه با ترکیب اصلی خود به میدان نمی‌آید، پس می‌توانیم آن ها را شکست دهیم. باید همه بازی‌ها را جدی بگیریم. باید نهایت امتیاز ممکن را تا آخرین لحظه از حریف بگیریم.

وی درباره آخرین وضعیت امیر غفور و شهرام محمودی نیز گفت: تمرکز زیادی روی غفور دارم. او پیشرفت خوبی داشته است. به هر حال در سه بازی اول به او فرصت بازی خواهم داد. شهرام محمودی الان در وضعیت خوبی است. پیش از این گفته بودم که شاید نتواند به بازی برسد چون او دچار مصدومیت جزئی شده بود، اما هم اکنون در وضعیت خوبی به سر می‌برد.

تیم ملی والیبال ایران، ساعت 6:30 صبح فردا در لس‌آنجلس به مصاف آمریکا می‌رود.

dehghan بازدید : 54 شنبه 09 خرداد 1394 نظرات (0)
لیگ جهانی والیبال ۲۰۱۵؛
۱۴ بازیکن ایران برای بازی با آمریکا معرفی شدند/ حمزه زرینی نیست
۱۴ بازیکن ایران برای بازی با آمریکا معرفی شدند
تاریخ انتشار : شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۴ 

 

 
سرمربی تیم ملی والیبال ایران فهرست ۱۴ بازیکن کشورمان را برای نخستین بازی با آمریکا در لیگ جهانی ۲۰۱۵ معرفی کرد.
۱۴ بازیکن ایران برای بازی با آمریکا معرفی شدند/ حمزه زرینی نیست
به گزارش گروه ورزش رویکرد، اسلوبودان کواچ در فاصله یک روز تا برگزاری نخستین دیدار تیم ملی ایران برابر آمریکا در لیگ جهانی والیبال ۲۰۱۵ فهرست ۱۴ بازیکن مورد نظر خود را اعلام کرد که در بین آنها نام حمزه زرینی به چشم نمی‌آید.

بر این اساس، سعید معروف، مهدی مهدوی، فرهاد ظریف، عادل غلامی، سیدمحمد موسوی، شهرام محمودی، امیر غفور، فرهاد قائمی، مجتبی میرزاجانپور، عبدالرضا علیزاده، میلاد عبادی‌پور، سامان فائزی، فرهاد پیروت‌پور و محمد جواد معنوی‌نژاد بازیکنانی هستند که در لیست کواچ برای این بازی در نظر گرفته شده‌اند.

برنامه دو بازی تیم ملی ایران برابر آمریکا به شرح زیر است:

* آمریکا - ایران، شنبه ۹ خردادماه، ساعت ۱۹:۱۰ به وقت محلی - صبح یکشنبه ۱۰ خردادماه، ساعت ۶:۴۰ صبح به وقت تهران

* آمریکا - ایران، یکشنبه، ۱۰ خردادماه - ساعت ۱۶:۱۰ به وقت محلی - دوشنبه ۱۱ خردادماه، ساعت ۳:۴۰ بامداد به وقت تهران
dehghan بازدید : 41 شنبه 09 خرداد 1394 نظرات (0)

هفته‌سوم لیگ‌جهانی والیبال؛

استرالیا باز هم حریف ایتالیا نشد/ تداوم صدرنشنی لاجوردی‌ها

ایلنا: تیم ملی والیبال ایتالیا با پیروزی در دومین مسابقه خود برابر ایتالیا، 6 امتیازی شد.

استرالیا باز هم حریف ایتالیا نشد/ تداوم صدرنشنی لاجوردی‌ها

به گزارش ایلنا، هفته سوم لیگ‌جهانی والیبال از روز پنج شنبه آغاز شد و در سومین روز این هفته از رقابت‌ها دو تیم ایتالیا و استرالیا برای دومین‌بار به مصاف یکدیگر رفتند. ملی‌پوشان ایتالیا در این مسابقه 3 بر یک به پیروزی رسیدند تا با شش امتیاز صدرنشین گروه A شوند.

تیم ملی والیبال استرالیا در ست سوم این مسابقه ۲۵ بر ۲۳ فاتح میدان بود اما در ست‌های اول، دوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۲۳ مغلوب ایتالیا شد تا از 2 مسابقه خانگی هیچ امتیازی کسب نکرده باشد.

تیم‌های برزیل و صربستان نیز در این گروه قرار دارند و شب‌گذشته نخستین مسابقه خود را در برزیل برگزار کردند که این دیدار 3بر 2 به سود زرد‌پوشان میزبان به پایان رسید.

ایتالیا با 6 امتیاز در صدر جدول این گروه قرار دارد و تیم‌های برزیل، صربستان و استرالیا به ترتیب با 2، یک و بدون امتیاز رتبه‌های دوم تا چهارم را به خود اختصاص داده‌اند.

dehghan بازدید : 47 سه شنبه 05 خرداد 1394 نظرات (0)
سرپرست تیم ملی ب والیبال گفت: "تمرینات بازیکنان تیم ملی والیبال در تهران با هدف پشتیبانی از تیم در لیگ جهانی است."

طرفداری- محمد حسینی سرپرست تیم ملی ب والیبال درباره تمرینات تیم ملی ب والیبال گفت: "هدف اصلی فدراسیون والیبال از تشکیل این اردو آماده نگهداشتن بازیکنان برای لیگ جهانی است."

وی تصریح کرد: "اگر خدایی نکرده بازیکنی مصدوم شود و یا عملکرد بازیکنی مورد پسند کواچ سرمربی تیم ملی والیبال نباشد، بازیکنان تیم ملی ب جایگزین نفرات اصلی می شوند."

سرپرست تیم ملی ب والیبال گفت: "در حال حاضر 15 بازیکن در این اردو تمرینات خود را زیر نظر دراگان و رضا تندروان پیگیری می کنند و در مدت اعزام تیم ملی والیبال به اردوی فنلاند و جمهوری چک نیز چندین بازیکن بین این دو گروه جابجا شدند."

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، وی از اعزام مصطفی شریفات و فرهاد پیروت پور به اردوی چک و سفر به آمریکا به عنوان نمونه ای از جابجایی ها اشاره کرد و گفت: "همچنین صنوبر که ویزا آمریکا نداشت و یا بازیکنانی همچون آرش کشاورزی و سیامک مرندی به تهران بازگشتند."

حسینی درباره نحوه تمرین بازیکنان این تیم گفت: "تمرین هر هفته شنبه آغاز می شود و بازیکنان بعد از پنج جلسه تمرین، یک جلسه استراحت در عصر روز دوشنبه خواهند داشت. همچنین روز های سه شنبه و چهارشنبه تمرینات ادامه می یابد و روزهای پنج شنبه و جمعه اردو تعطیل می شود."

سرپرست تیم ملی والیبال انگیزه بازیکنان را در این اردو خوب ارزیابی کرد و گفت: "شاید برخی از این بازیکنان در مجموع در لیگ جهانی بازی نکنند، اما فرصت تمرین با مربی خارجی را مغتنم می دانند و از آن بهره های لازم را خواهند برد.

تعداد صفحات : 104

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما عزیزان که باشگاه والیبال میدان آق قلا را دنبال میکنید این باشگاه از نظر عملکرد موفقیت چگونه بوده است؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1032
  • کل نظرات : 58
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 54
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 89
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 407
  • بازدید ماه : 264
  • بازدید سال : 15,459
  • بازدید کلی : 138,067
  • کدهای اختصاصی

    Code Center

    مشاهده صفحه جدید