loading...
والیبال میدان آق قلا
dehghan بازدید : 39 سه شنبه 05 خرداد 1394 نظرات (0)
بازیکن تیم ملی والیبال گفت: "دو تیم ایران و آمریکا شناخت خوبی نسبت به هم دارند و تیمی در جدال آنان پیروز است که از سرویس و دریافت خوبی در مسابقه بهره ببرد."

طرفداری- عادل غلامی پس از پایان اردوی ۱۴ روزه تیم ملی والیبال افزود: "والیبال آمریکا یکی از قطب های قدرتمند جهان است که در سال های اخیر نیز نمایش سطح بالایی از والیبال ارائه کرده است."

وی با یادآوری اینکه دو تیم ایران و آمریکا نسبت به یکدیگر شناخت کافی دارند، گفت: "دیدار با آمریکا یکی از سخت ترین مسابقات ایران در لیگ جهانی است و چون مسابقه نخست است، سختی آن بیشتر خواهد شد."

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، ملی پوش والیبال ایران تاکید کرد: "شانس دو تیم برای پیروزی برابر است اما هر تیمی که از سرویس های بهتر و دریافت خوب بهره ببرد، پیروز میدان خواهد بود."

وی درباره شرایط تیم ایران نیز گفت: "روند آماده سازی بازیکنان تکمیل شده و تیم ایران با آمادگی لازم لیگ جهانی سال ۲۰۱۵ را آٰغاز خواهد کرد."

تیم ملی والیبال ایران بامداد امروز به لس آنجلس رسید تا بامداد روزهای دهم و یازدهم خردادماه به وقت تهران به مصاف آمریکا قهرمان لیگ جهانی سال ۲۰۱۴ برود.

 

dehghan بازدید : 60 دوشنبه 04 خرداد 1394 نظرات (0)

از بازی معنوی‌نژاد راضی‌ام

کواچ: عملکردمان برابر چک راضی‌کننده بود/ آمریکایی‌ها سرویس‌های پرشی خوبی دارند

ایلنا: سرمربی تیم ملی والیبال از عملکرد بازیکنان ایران برابر جمهوری چک در دو مسابقه تدارکاتی اظهار رضایت کرد.

کواچ: عملکردمان برابر چک راضی‌کننده بود/ آمریکایی‌ها سرویس‌های پرشی خوبی دارند

به گزارش ایلنا، اسلوبودان کواچ در پایان دومین مسابقه تدارکاتی و دوستانه تیم های ایران و جمهوری چک که شب گذشته با برتری 3 بر صفر سرو‌قامتان کشورمان به پایان رسید، با اظهار رضایت از عملکرد شاگردانش گفت: تیم ایران در این مسابقه جدی‌تر بازی کرد. معنوی نژاد را هم که تازه به تیم پیوسته بود، در این بازی زیر نظر گرفتم تا درباره ترکیب نهایی تیم تصمیم بگیرم. از بازی او راضی هستم. البته اکثر بازیکنان ایران توانایی حضور در ترکیب اصلی تیم ایران را دارند و این موضوع کار انتخاب را سخت می کند.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران درباره مسابقه با آمریکا در چارچوب لیگ جهانی والیبال نیز گفت: سعی کردیم این تیم را به خوبی آنالیز کنیم. آمریکا تیم قدرتمندی است و می دانیم که سرویس‌های پرشی خوبی دارد. آمریکا هم با تیم های کانادا، کوبا و مکزیک دیدارهای دوستانه ای برگزار کرد. ما متوجه تفاوت سرویس های پرشی آنان با تیم ایران شدیم. سعی می کنیم با نهایت تلاش از سرویس های خوبی بهره مند شویم و تفاوت ها را کاهش دهیم.

تیم ملی والیبال ایران در دو مسابقه دوستانه و تدارکاتی با جمهوری چک به برتری سه بر صفر دست یافت. این تیم صبح امروز پراگ را به مقصد لس آنجلس آمریکا ترک کرد تا در هفته سوم لیگ جهانی دو مسابقه با تیم ملی آمریکا برگزار کند.

dehghan بازدید : 41 یکشنبه 03 خرداد 1394 نظرات (0)

کواچ: آمریکا را به خوبی آنالیز کردیم

 
کواچ: آمریکا را به خوبی آنالیز کردیم
سرمربی تیم ملی والیبال گفت: آمریکا تیم قدرتمندی است و ما سعی کردیم این تیم را به خوبی آنالیز کنیم.
 

به گزارش جی پلاس، اسلوبودان کواچ در پایان دومین مسابقه تدارکاتی و دوستانه تیم های ایران و جمهوری چک افزود: تیم ایران در این مسابقه جدی‌تر بازی کرد.

وی با بیان این که بازیکنان ایران لحظاتی را در زمین بسیار تماشایی بازی کردند، گفت: معنوی نژاد را هم که تازه به تیم پیوسته بود، در این بازی زیر نظر گرفتم تا تصمیم خود را در مورد ترکیب نهایی تیم بگیرم. از بازی او راضی هستم. البته اکثر بازیکنان ایران توانایی حضور در ترکیب اصلی تیم ایران را دارند و این موضوع کار را برای انتخاب سخت می کند.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران درباره مسابقه با آمریکا در چارچوب لیگ جهانی والیبال نیز گفت: سعی کردیم این تیم را به خوبی آنالیز کنیم. آمریکا تیم قدرتمندی است و می دانیم که سرویس‌های پرشی خوبی دارد.

وی تصریح کرد: تیم ملی والیبال آمریکا هم با تیم های کانادا، کوبا و مکزیک دیدارهای دوستانه ای برگزار کرد. ما متوجه تفاوت سرویس های پرشی آنان با تیم ایران شدیم. سعی می‌کنیم با نهایت تلاش از سرویس های خوبی بهره‌مند شویم و تفاوت ها را کاهش دهیم.

تیم ملی والیبال ایران در دو مسابقه دوستانه و تدارکاتی با جمهوری چک به برتری سه بر صفر دست یافت. این تیم صبح امروز پراگ را به مقصد لس آنجلس آمریکا ترک کرد تا در هفته سوم لیگ جهانی دو مسابقه با تیم ملی آمریکا برگزار کند.

منبع: روابط عمومی فدراسیون والیبال

dehghan بازدید : 48 یکشنبه 03 خرداد 1394 نظرات (0)

سرمربی والیبال چک: ایران بسیار روان بازی می‌کند

» سرویس: ورزشي - توپ و تور
1409724210237_12.jpg

مربی تیم ملی والیبال جمهوی چک گفت: ملی پوشان والیبال ایران بسیار روان بازی می کنند.

 

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، دومین دیدار تدارکاتی تیم ملی والیبال ایران نیز سه بر صفر به سود ملی پوشان کشورمان به پایان رسید.

 

لیسک پس از این دیدار گفت: مسابقه مقابل ایران برایمان تجربه خوبی بود. بازیکنان تیم ایران بسیار روان بازی می‌کنند، آنها از تاکتیک بالایی در دریافت‌ها و حملاتشان برخوردار هستند.

 

این مربی والیبال ابراز امیدواری کرد که مسابقه با تیم ایران برای رشد و ارتقای والیبال چک مفید باشد، گفت: باید از تجربه های حاصل از این دو مسابقه در آینده و در لیگ جهانی و جام جهانی استفاده کنیم. زیرا در حال حاضر ایران جزو تیم های برتر والیبال دنیاست.

 

اردوی برون مرزی تیم ملی والیبال ایران امروز یکشنبه در جمهوری چک به پایان رسید و تیم ملی والیبال با ۱۶ بازیکن راهی آمریکا می شود.

dehghan بازدید : 34 یکشنبه 03 خرداد 1394 نظرات (0)
۳ خرداد ۱۳۹۴ 

 

قائمي: براي شکست آمريکا بايد تمرکز داشته باشم

موج-بازيکن تيم ملي واليبال ايران گفت: اگر در مسابقه با آمريکا با تمرکز بالا بازي کنيم، موفق به شکست اين تيم خواهيم شد.
به گزارش خبرگزاري موج و به نقل از روابط عمومي فدراسيون واليبال، فرهاد قائمي در پايان دو اردوي تدارکاتي تيم ملي واليبال ايران در کشورهاي جمهوري چک و فنلاند افزود: تمرينات خوبي در دو اردوي ۱۴ روزه داشتيم و براي مسابقه با آمريکا آماده شديم.
وي تصريح کرد: مسابقه با آمريکا شروع کار تيم ايران در ليگ جهاني است و همين موضوع حساسيت اين مسابقه را بيشتر مي کند.
ملي پوش واليبال ايران تاکيد کرد: کادر فني، تيم ملي واليبال آمريکا را به خوبي آناليز خواهند کرد و اگر بازيکنان نيز با تمرکز بالا در مسابقه شرکت کنند، مي توانيم برابر اين تيم پيروز شويم.
وي تصريح کرد: ان شاء ا... با شناخت کافي نسبت به نقاط ضعف و قوت تيم آمريکا به آنچه مي خواهيم، مي رسيم.
تيم ملي واليبال ايران بامداد روزهاي دهم و يازدهم خردادماه در لس آنجلس آمريکا به مصاف تيم ملي اين کشور مي رود. ملي پوشان واليبال ايران امروز پراگ را به مقصد لس آنجلس ترک کردند.
dehghan بازدید : 61 یکشنبه 03 خرداد 1394 نظرات (0)

معروف: نمی‌توان تیم آمریکا را با چک و فنلاند مقایسه کرد

معروف: نمی‌توان تیم آمریکا را با چک و فنلاند مقایسه کرد
 

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران گفت: یقیناً نمی‌توان تیم آمریکا را با چک و فنلاند مقایسه کرد اما مسابقه و پیروزی برابر جمهوری چک از نظر روانی و روحیه برای بازیکنان ایران مفید است

به گزارش شفقنا ورزشی و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، سعید معروف در پایان دومین مسابقه تدارکاتی و دوستانه تیم های ایران و جمهوری چک گفت: در مجموع دیدارهایی که با فنلاند و جمهوری چک انجام دادیم برای آماده سازی تیم ملی والیبال ایران خیلی خوب بود.

او تصریح کرد: در مسابقه با فنلاند با ترکیب‌های متفاوت به مصاف حریف رفتیم که نقاط ضعف و قوت تیم ایران را برای کادر فنی مشخص کرد و در مسابقه با جمهوری چک آنها را برطرف کردیم و به مراتب بهتر مسابقه دادیم.

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران با بیان اینکه تیم‌های فنلاند و جمهوری چک با آمریکا فرق دارند، گفت: یقیناً نمی‌توان تیم آمریکا را با آنها مقایسه کرد اما مسابقه و پیروزی برابر جمهوری چک از نظر روانی و روحیه برای بازیکنان ایران مفید است و با آمادگی بیشتری به مصاف آمریکا خواهند رفت.

وی با ابراز رضایت از بازگشت مصدومان به تیم گفت: خوشبختانه با تیم کامل به آمریکا می‌رویم. هر کاری که نیاز بود برای آماده سازی تیم ایران انجام شده و دیگر نمی‌توان کاری کرد.

بهترین پاسور جهان با اشاره به اینکه تیم ایران همیشه در شروع تورنمنت‌های مهم با مشکل روبرو می شود، گفت: امیدوارم تیم ایران در این دوره از لیگ جهانی این مشکل را نداشته باشد و با کسب امتیازات لازم از سه حریف قدرتمند به کشور برگردیم تا آماده میزبانی از آنها شویم.

تیم ملی والیبال ایران پس از برگزاری اردوی چهارده روزه در فنلاند و جمهوری چک و انجام پنج دیدار دوستانه، بامداد امروز یکشنبه سوم خردادماه با شانزده بازیکن راهی لس‌آنجلس محل برگزاری دو دیدار نخست خود در بیست وششمین دوره لیگ جهانی شد.

dehghan بازدید : 40 یکشنبه 03 خرداد 1394 نظرات (0)

استقبال از مردان طلایی والیبال ایران در سیرجان

کرمان - ایرنا - رسول شهسواری و محمد رضی پور اعضای تیم ملی والیبال مردان زیر 23 سال پس از کسب عنوان قهرمانی در مسابقات آسیایی با استقبال مردم به سیرجان بازگشتند.

 

به گزارش ایرنا این دو ورزشکار و ملی پوش با کسب مدال طلا افتخاری دیگر برای مردم کشور و شهر خود آفریدند.

جمهوری اسلامی ایران در این مسابقات که با حضور هشت تیم در کشور میانمار برگزار شد به عنوان قهرمانی دست یافت.

رسول شهسواری هم اکنون عضو تیم سایپا و محمد رضی پور هم عضو تیم شهرداری زاهدان است. 

dehghan بازدید : 42 شنبه 02 خرداد 1394 نظرات (0)

خوشحالی فرهاد قائمی از بازگشت بازیکنان مصدوم تیم ملی والیبال

» سرویس: ورزشي - توپ و تور
1409724534827_10.jpg

بازیکن تیم ملی والیبال گفت: رفع مصدومیت و بازگشت امیر غفور،‌ شهرام محمودی و عادل غلامی سه بازیکن کلیدی ایران خبر خوشی قبل از شروع لیگ جهانی است.

 

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، فرهاد قائمی گفت: این بازیکنان همیشه خوب بودند، خوب بازی کردند و حضورشان در تیم اعتماد به نفس دیگر بازیکنان را افزایش می دهد. خیلی خوشحالم که این بازیکنان مصدومیتشان بر طرف و سلامتی خود را به دست آوردند. آنان جزئی از تیم ایران هستند.

 

ملی پوش والیبال ایران درباره دیدار با جمهوری چک گفت: مسابقه خیلی خوبی بود و بازیکنان تیم ایران توانستند تمامی خواسته های کادر فنی را در زمین پیاده کنند و به همین دلیل تیم چک در فشار بسیار زیادی قرار گرفت و سه بر صفر مغلوب شد. امیدوارم امروز نیز در مسابقه دوم این روند ادامه داشته باشد.

 

وی در باره اردو در دو کشور فنلاند و جمهوری چک، گفت: برگزاری این اردوها نیاز مبرم تیم ایران بود و کمک زیادی به آماده سازی تیم ایران کرد. بازیکنان رفته رفته آماده می‌شوند تا در لیگ جهانی مسابقه دهند.

 

قائمی در باره لیگ جهانی امسال و مقایسه آن با سال گذشته گفت: شرایط مسابقات امسال نسبت به سال گذشته فرق کرده است. تیم ایران شش مسابقه پی در پی خارج از خانه دارد و در هفته اول نیز دو مسابقه با آمریکا قهرمان لیگ جهانی 2014 دارد.

 

وی تاکید کرد: مسابقه با آمریکا بسیار سخت است و نمی توان نتیجه آن را پیش بینی کرد. به نظر من تیم‌ها از هفته سوم لیگ جهانی به بعد جا می‌افتند و آنالیز آنان از یکدیگر نیز دقیق‌تر می شود. امیدوارم تیم ملی والیبال ایران این تورنمنت مهم را خوب شروع کند و همانند سال های گذشته دل مردم ایران را شاد کند.

 

تیم ملی والیبال ایران که فردا (یکشنبه) جمهوری چک را به مقصد لس آنجلس ترک می کند، بامداد روزهای دهم و یازدهم خردادماه به وقت تهران در هفته سوم لیگ جهانی به مصاف آمریکا خواهد رفت.

dehghan بازدید : 34 شنبه 02 خرداد 1394 نظرات (0)
تیم ملی والیبال صبح فردا به آمریکا می‌رود
تیم ملی والیبال کشورمان آخرین تمرین توپی خود را در اردوی تدارکاتی چک برگزار کرد.
شهرخبر: مردان والیبال کشورمان که خود را برای حضوری شایسته در لیگ جهانی آماده می‌کنند و هم اکنون در اردوی تدارکاتی خود در کشور چک به سر می‌برند، صبح امروز آخرین تمرین توپی خود را زیر نظر کادر فنی برگزار کردند.

در این تمرین که حدود دو ساعت به طول انجامید جواد معنوی‌نژاد نیز که دیروز به اردوی تیم ملی در چک پیوسته همراه دیگر بازیکنان تمرین کرد. همچنین حسن صنوبر سرعتی‌زن تیم ملی کشورمان به دلیل نداشتن ویزای آمریکا نمی‌تواند تیم ملی را در سفر به آمریکا همراهی کند، صبح امروز راهی تهران شد تا در تمرینات تیم «ب» شرکت کند. او پس از دو بازی ایران و آمریکا در لس آنجلس در صورت نیاز کادر فنی در لهستان به تیم ملی اضافه شود.

مردان والیبال کشورمان از ساعت 20:30 امروز به وقت تهران دومین دیدار دوستانه خود با جمهوری چک را برگزار می‌کنند و ساعت 7 صبح فردا عازم لس آنجلس خواهند شد.
 
منبع: تسنیم
   

تعداد صفحات : 104

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما عزیزان که باشگاه والیبال میدان آق قلا را دنبال میکنید این باشگاه از نظر عملکرد موفقیت چگونه بوده است؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1032
  • کل نظرات : 58
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 55
  • آی پی دیروز : 54
  • بازدید امروز : 60
  • باردید دیروز : 89
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 453
  • بازدید ماه : 310
  • بازدید سال : 15,505
  • بازدید کلی : 138,113
  • کدهای اختصاصی

    Code Center

    مشاهده صفحه جدید